//= bu('dist/style.css') ?>
Nagradu je u ime kompanije NIS primila Sanja Lubardić, direktor Funkcije za odnose sa javnošću i komunikacije Ovo je drugi put da je NIS nosilac titule korporativni superbrend u ovoj kategoriji, čime je kompanija još jednom potvrdila svoju snagu i prepoznatljivost. Priznanje je u ime kompanije primila Sanja Lubardić, direktor Funkcije za odnose sa javnošću i komunikacije. NIS se našao i u publikaciji Corporate Superbrands Srbija 2015/2016 u kojoj se promovišu najjači korporativni brendovi u Srbiji. Nagrada u kategoriji „Energija“ odražava oblast poslovanja NIS-a i simbolizuje transformaciju iz naftno-gasne kompanije u regionalni energetski holding koji nastavlja da širi oblasti svog poslovanja. Istovremeno, ovo priznanje iskazuje i stratešku opredeljenost NIS-a da posluje u skladu sa principima održivog razvoja. Podržavajući mlade talente, nauku, obrazovanje, kulturu, razvoj lokalne zajednice, kao i humanitarne projekte, NIS obezbeđuje „Energiju za pokret na bolje“. Posebno je važno što su NIS kao vodeći brend u kategoriji „Energija“ prepoznali i članovi Stručnog saveta i 1.000 građana Srbije koji su se o tome izjasnili kroz istraživanje javnog mnjenja. Ova nagrada je veliki podstrek kompaniji u ostvarenju strateških ciljeva da postane vodeći regionalni energetski holding i nastavi sa ulaganjima u zajednicu, posebno u mlade, o čemu svedoči i sam slogan NIS-a „Budućnost na delu“. U ovogodišnjoj konkurenciji za nagrade bilo je oko 2.000 kompanija, organizacija i institucija koje posluju u Srbiji, raspoređenih u 34 kategorije prema oblastima poslovanja. Superbrend je licencni program pokrenut 1994. godine u Velikoj Britaniji i vodeća je svetska platforma za promociju brendova, prisutna u više od 80 zemalja. U Srbiji se organizuje po treći put, a cilj programa je promocija najuspešnijih kompanija, organizacija i institucija u Srbiji.