//= bu('dist/style.css') ?>
U Otvorenom tenderu se sprovodi i postupak kvalifikacije i izbora dobavljača, dok se u postupku kvalifikacije samo utvrđuje ispunjenost kvalifikacionih kriterijuma, a zatim se kvalifikovanim dobavljačima upućuje zatvoreni poziv za dostavljanje komercijalnih ponuda.
Potrebno je da popunite zahtev za iniciranje nove lozinke koji se nalazi na linku ‘Zaboravili ste lozinku?’ uprozoru za logovanje. Nakon kreiranja zahteva, nova inicijalna lozinka će Vam biti poslta na Vašu registrovanu e-mail adresu.
Korisnička uputstva za sve funkcionalnosti Portala, za procedure za nabavku materijala i usluga, mogu se preuzeti na linku ‘Postupak za rad na Elektronskoj platformi’ u prozoru za logovanje. Upustva su dostupna na tri jezika: srpskom, engleskom i ruskom jeziku.
Postupak popunjavanja i dostavljanja ponude detaljno je opisan u korisničkim uputstvima koja se mogu preuzeti na linku ‘Postupak za rad na Elektronskoj platformi’ u prozoru za logovanje.
Pojedine funkcionalnosti na Portalu nisu dostupne ukoliko koristite Internet pretraživač Mozilla. Potrebno je da Portalu pristupite preko pretraživača Google Chrome ili Internet Explorer.
Indikator ‘crveni krstić’ u redu pozicije označava da podaci nisu ispravno popunjeni ili da nisu popunjeni svi obavezni podaci. Sva obevezna polja označena su crvenom zvezdicom pored naziva polja. Potrebno je proveriti popunjenost svih polja u redu pozicije u tabeli i dodatnim poljima pozicije koja se otvore kada se klikne na red pozicije u tabeli.
Neophodno je kliknuti na opciju ‘sačuvati komercijalnu ponudu’ i nakon toga sistem će prikazati novu vrednost ponude sa obračunatim novim cenama.
Ponuda je uspešno poslata ukoliko se nakon slanja ponude pojavio prozor sa obaveštenjem o uspešnosti dostavljanja ponude. Takođe, formiraju se osnovi podaci o rezultatima uspešnog dostavljanja ponude.
Potrebno je u svakom redu popuniti vrednost kreiterijuma izborom vrednosti iz padajućeg menija i za Garantni rok uneti samo numeričku vrednost (samo broj bez tekstulanog dela ‘meseci’). Nakon toga potrebno je kliknuti na opciju ‘sačuvati tehničku anketu’.
Izmena cena u komrcijalnim pregovorima postaje dostupna nakon klika na opciju ‘Vratiti ponudu u obradu’ u komercijalnom delu ponude. Nakon toga kolona sa cenama postaje dostupna za izmenu. Cene je moguće izmeniti samo za one pozicije ponude za koje je dobavljač pozitivno tehnički ocenjen. U suprotnom, polja sa cenama nije moguće izmeniti.
Prilikom prelaska na dostavljanje ponuda potrebno je selektovati red sa žutim uzvičnikom, na početnom selekcionom ekranu.
Na inicijalnom ekranu nakon logovanja u sistem nalaze se samo procedure koje su aktivne (otvorene) za prijem komercijalnih ponuda. Završenim procedurama može se pristupiti aktiviranjem indikatora za pregled završenih procedura na inicijalnom ekranu.
Obratiti pažnju da li je poziv za učešće za procedure za nabavku materijala ili usluga i u zavisnosti od toga izabrati odgovorajuću karticu na Portalu.