//= bu('dist/style.css') ?>
Trudimo se da pogodnosti koje nudimo prilagodimo svim zaposlenima. U ovom delu možeš videti sve benefite koje obezbeđujemo kao poslodavac, sa detaljnijim objašnjenjem svakog od njih.
Zarade naših zaposlenih su usklađene sa tržišnim trendovima, a mogu se povećati kroz godišnje revizije, unapređenja ili prelaske na drugu poziciju.
Svi naši zaposleni imaju bonuse, nevezano za vrstu, nivo ili senioritet pozicije. Bonus šema, vrsta bonusa (npr. mesečni, kvartalni, godišnji ili posebni bonusi) i procenat zavise od pozicije i organizacionog dela, dok ostvarivanje bonusa zavisi od rezultata organizacionog dela i ličnog doprinosa zaposlenog (npr. ispunjenosti kvartalnih ciljeva za administrativne poslove ili ciljeva prodaje za zaposlene na benzinskim stanicama).
Uspešne i zaposlene koji se posebno ističu nagrađujemo:
Svake godine svi naši zaposleni imaju mogućnost odlaska na kompanijski organizovan i plaćen kompletan sistematski pregled. Pored toga, za zaposlene na poslovima sa povećanim rizikom organizujemo redovne dodatne zdravstvene preglede.
Kao podršku u težim životnim situacijama, zaposlenima obezbeđujemo polise osiguranja koje pokrivaju troškove lečenja u slučaju težih bolesti ili hirurških intervencija.
Zbog postojećih sistematskih pregleda i kolektivnog osiguranja, trenutno ne obezbeđujemo privatno zdravstveno osiguranje. Umesto toga, postoji mogućnost da se zaposleni i članovi njihove porodice samostalno prijave za isto, po povlašćenim cenama.
Pored zakonskog limita od 20 dana, omogućavamo ti dodatne dane godišnjeg odmora na osnovu različitih kriterijuma (radni staž, nivo obrazovanja i drugi) do najviše 30 dana godišnje za zaposlene na redovnim, kao i 35 dana za zaposlene na pozicijama sa povećanim rizikom.
Ovaj benefit podrazumeva kompanijski plaćen predah od posla u banjama i planinskim centrima širom Srbije, u trajanju od sedam dana. Prednost imaju zaposleni na poslovima sa povećanim rizikom i osobe sa invaliditetom. Dok svi zaposleni imaju mogućnost da povedu supružnike i decu, po povlašćenim cenama.
U slučaju troškova lečenja, nabavke lekova, nastavka sopstvenog ili lečenja člana uže porodice naših zaposlenih u banjama i klimatskim lečilištima, obezbedili smo solidarnu pomoć.
Naši zaposleni mogu besplatno koristiti određene sportsko-rekreativne objekte poput teretana, kao i sala za fudbal i košarku. Pored toga, imamo veći broj sportskih timova i organizujemo okupljanja tokom kojih se naši profesionalni sportisti, ali i entuzijasti, takmiče u različitim sportovima.
Zaposlenima u poslovnim centrima u Novom Sadu, Beogradu, Zrenjaninu i Pančevu dostupni su restorani u obliku linijskog restorana i a la cart dela. HIP Petrohemija trenutno nema restoran, ali je u toku uvođenje i na ovoj lokaciji.
U cilju podrške, članovima našeg Kluba volontera, koji broji gotovo 2.000 članova, omogućujemo učešće u volonterskim aktivnostima u organizaciji Kluba u toku radnog vremena.
Ukoliko imaju poteškoća, naši zaposleni se mogu obratiti zaposlenima u timu za psihološku podršku, koju čine diplomirani psiholozi.
Kao vid pomoći našim novim i budućim mamama, svim koleginicama koje su na porodiljskom odsustvu, odsustvu zbog nege deteta ili odsustvu zbog posebne nege deteta nadoknađujemo razliku u primanjima do punog iznosa njihove zarade.
Kako bismo pružili podršku porodicama naših zaposlenih, obezbeđujemo novčanu ispomoć za rođenje prvog i svakog narednog deteta.
Ceo tekst zameniti sa: Roditelji sa decom uzrasta do 10 godina, uključujući i decu koja su već napunila 10 godina, za Novu godinu mogu očekivati paketić ne samo od Deda Mraza, već i od naše kompanije, u vidu poklon-vaučera.
Roditeljima koji imaju jedno ili više dece do 14 godina života, ukupan broj dana godišnjeg odmora uvećavamo za dva dodatna radna dana.
U slučaju uništenja ili oštećenja stambenih objekata usled elementarnih nepogoda i drugih vanrednih događaja, obezbeđujemo jednokratnu finansijsku naknadu i pravo na plaćeno odsustvo u trajanju do 5 radnih dana.
Pored pomaganja zaposlenima, obezbedili smo solidarnu pomoć i u slučaju bolesti člana njihove uže porodice (poput nabavke lekova, troškova lečenja i ortopedskih pomagala).
Želimo da budemo tu za porodice naših zaposlenih i u najtežim trenucima. Zato u slučaju smrti naših zaposlenih obezbeđujemo novčanu pomoć njihovoj porodici, kao i redovne mesečne stipendije tokom osnovnog, srednjoškolskog i višeg obrazovanja njihove dece.
U prodajnim objektima sa kojima imamo saradnju obezbedili smo pogodnosti iz oblasti zdravlja, velnesa, kupovine, registracije vozila, ugostiteljstva, turističkih usluga, zabave za najmlađe i edukacije.
Za sve naše zaposlene kreirali smo poseban status u „Sa nama na putu“ programu lojalnosti, koji nam donosi još veće benefite, popuste i cashback pri kupovini goriva i dodatnog asortimana na našim benzinskim stanicama.
Kao vid zahvalnosti, jubilarcima obezbeđujemo novčane nagrade. Nagradu dobijaš i kada ne ispuniš celu jubilarnu godinu (na primer, usled odlaska u penziju) – dovoljno je da je započneš.
Svako od naših zaposlenih može da definiše iznos koji će uplaćivati u dobrovoljni penzioni fond, dok će naša kompanija uplaćivati dodatna sredstva. Najveći iznos koji kompanija „duplira“ jeste 2500 dinara, a zaposleni mogu da uplaćuju i više.
Svi zaposleni na administrativnim pozicijama kojima priroda posla to omogućava imaju pravo na korišćenje rada od kuće dva dana mesečno. Pravo na korišćenje više dana imaju zaposleni koji pripadaju osetljivim kategorijama, dok zaposleni u IT i Digital timovima kroz dogovor sa rukovodiocem imaju pravo na neograničen broj dana rada od kuće.
Kolege iz administracije koji žive u Beogradu, Novom Sadu ili Zrenjaninu, a putuju u drugi grad na posao, imaju mogućnost da 2 dana nedeljno rade iz zajedničkih kancelarija NIS-a u gradu u kojem žive.
Kada je u pitanju prekovremeni rad, određeni zaposleni rade u tzv. režimu preraspodele radnog vremena – što znači da se sav višak sati tokom meseca prikuplja u sate preraspodele. Te sate zaposleni može koristiti kao slobodne dane za odmor ili mogu biti isplaćeni kao prekovremeni rad na kraju šestomesečnog ciklusa preraspodele.
Svi zaposleni koji su bili na bolovanju duže od godinu dana u prve dve nedelje po povratku na posao mogu da rade polovinu radnog vremena, a da pritom budu plaćeni kao da rade puno radno vreme.
Za sve glavne lokacije rada organizovan je gradski i međugradski kompanijski prevoz, kao i redovan prevoz koji saobraća između poslovnih centara. Za lokacije do kojih ne postoji organizovan prevoz, zaposlene koji redovno treba da koriste vozila, kao i za više rukovodeće pozicije, obezbeđujemo službena vozila.
Ukoliko su ti potrebne dodatne informacije ili se dvoumiš oko bilo čega, slobodno nam piši.