Naši ljudi

Da li smo za kralja učinili sve što možemo?

Autor: Marija Halar, Direktor centra za digitalnu transformaciju i unapređenje korisničkog iskustva 10.12.2021 • 2 min read

Postoje trenuci, određene situacije koji nas nateraju da razmislimo: šta radimo, da  li to ima smisla, da li smo na pravom putu.

Meni se to skoro desilo. Komentar našeg potrošača na jednu od novih usluga koju smo u tom trenutku promovisali na društvenim mrežama – Još samo donji ariljski veš i leskovački roštilj i ponuda kompletna :).

Ne mogu da se setim svoje prve emocije tokom čitanja ovog komentara, ali jeste se pojavila sumnja. Kao neko čiji je tim odgovoran za unapređenje zadovoljstva kupaca, odmah se upalila crvena lampica. Da li smo na pravom putu?

U tom trenutku imamo 10 realizovanih projekata i 10 koji su u toku, ambiciozan plan za 2022. godinu. Da li je to što radimo zaista namenjeno zadovoljstvu naših kupaca i da li će uticati na povećanje kvaliteta usluge?

Odgovornost je velika, NIS je lider na tržištu. Mi smo ti koji treba da diktiramo trendove, a kupac je kralj. Da li smo za kralja uradili baš sve da bi bio zadovoljan?

Osnovna ideja razvoja novih usluga na našim benzinskim stanicama je da našim kupcima uštedimo vreme. Kupovina goriva bez izlaska iz automobila – ovde su nam inspiracija bile mame sa malom decom. Plaćanje računa bez čekanja u dugačkim redovima pošte ili banke, podizanje gotovine bez  obzira koja je banka izdala karticu…

Neću sad da nabrajam sve usluge koje pružamo na  NIS i Gazprom stanicama, samo se preispitujem da li smo na dobrom putu. Goriva su vrhunskog kvaliteta, to se podrazumeva, da osnovna usluga nije vrhunska sve ostalo ne bi imalo smisla, ali šta još može bolje?

Trudimo se da svakog dana naučimo nešto novo, da razumemo potrebe naših potrošača, da razvijamo rešenja koja će unaprediti uslugu. Ako nekad i pogrešimo, bolje je nego da nismo ni pokušali.

BTW, imamo i burgere na autoputskim stanicama. Probajte ih, odlični su, a sladoled dobijate gratis.