Наши људи

Да ли смо за краља учинили све што можемо?

Аутор: Марија Халар, Директор центра за дигиталну трансформацију и унапређење корисничког искуства 10.12.2021 • 2 min read

Постоје тренуци, одређене ситуације који нас натерају да размислимо: шта радимо, да ли то има смисла, да ли смо на правом путу.

Мени се то скоро десило. Коментар нашег потрошача на једну од нових услуга коју смо у том тренутку промовисали на друштвеним мрежама – Још само доњи ариљски веш и лесковачки роштиљ и понуда комплетна :).

Не могу да се сетим своје прве емоције током читања овог коментара, али јесте се појавила сумња. Као неко чији је тим одговоран за унапређење задовољства купаца, одмах се упалила црвена лампица. Да ли смо на правом путу?

У том тренутку имамо 10 реализованих пројеката и 10 који су у току, амбициозан план за 2022. годину. Да ли је то што радимо заиста намењено задовољству наших купаца и да ли ће утицати на повећање квалитета услуге?

Одговорност је велика, НИС је лидер на тржишту. Ми смо ти који треба да диктирамо трендове, а купац је краљ. Да ли смо за краља урадили баш све да би био задовољан?

Основна идеја развоја нових услуга на нашим бензинским станицама је да нашим купцима уштедимо време. Куповина горива без изласка из аутомобила – овде су нам инспирација биле маме са малом децом. Плаћање рачуна без чекања у дугачким редовима поште или банке, подизање готовине без  обзира која је банка издала картицу…

Нећу сад да набрајам све услуге које пружамо на  НИС и Газпром станицама, само се преиспитујем да ли смо на добром путу. Горива су врхунског квалитета, то се подразумева, да основна услуга није врхунска све остало не би имало смисла, али шта још може боље?

Трудимо се да сваког дана научимо нешто ново, да разумемо потребе наших потрошача, да развијамо решења која ће унапредити услугу. Ако некад и погрешимо, боље је него да нисмо ни покушали.

BTW, имамо и бургере на аутопутским станицама. Пробајте их, одлични су, а сладолед добијате гратис.