#NIStesami

Sa vama i u toku vanrednog stanja

Autor: tim NIS-a 09.04.2020 • 8 min read

Pročitajte kako zaposleni na jednoj od naših najprometnijih benzinskih stanica „Novi Beograd“, poznatijoj kao „Dejton“, provode svoje radne dane u uslovima vanrednog stanja i epidemije koronavirusa, kako bi bili na usluzi našim građanima. Na ovoj benzinskoj stanici radi 20 naših kolega koje se i u vanrednim okolnostima nalaze na svojim radnim mestima i u stalnom su kontaktu sa potrošačima.

U razgovoru sa Svetlanom, zamenikom upravnika, Zoricom, kasirom, i Darkom, točiocem, saznali smo kako u vanrednim okolnostima izgleda njihov radni dan.

Šta se najviše promenilo u vašem radu otkako je uvedeno vanredno stanje?

-Najveća promena se ogleda u reorganizaciji radnog vremena. U normalnim okolnostima naša benzinska stanica je otvorena 00:00 – 24:00, ali sada radimo skraćeno, u skladu sa merama Vlade Republike Srbije.

Posao smo organizovali tako što smo se podelili u tri grupe. Dve grupe rade na smenu po dva dana, dok je treća na takozvanom dežurstvu kod kuće. Zatim ta treća grupa radi, a jedna od dve koja je radila je na dežurstvu. Na ovaj način smenjuju se sve tri grupe tako da svi imamo i redovan rad, i dežurstva. Dežurstvo smo uveli kako bi neko od kolega uvek bio u pripravnosti da dođe na posao ukoliko, ne daj Bože, neko od zaposlenih posumnja da ima simptome koronavirusa.

Priroda našeg posla je takva da se on ne menja ni u vanrednim okolnostima. Kao i uvek, tu smo da uslužimo naše kupce. Jedina razlika je u skraćenom radnom vremenu i što primenjujemo dodatne mere zaštite. Na svaka dva sata dezinfikujemo celu benzinsku stanicu kako unutra, tako i spolja. Obezbeđena je dovoljna količina maski, rukavica i sredstva za dezinfekciju. Postavili smo i dva dozatora sa sredstvom za dezinfekciju ruku, kod kase i pored toaleta, koji mogu da koriste i zaposleni i potrošači.

Da li se potrošači pridržavaju propisanih mera prilikom boravka na benzinskoj stanici?

-Do sad nismo imali problema sa kupcima. Na ulazu na pistu benzinske stanice, na svakom točionom aparatu, ali i u prodavnici, postavljene su preporuke za ponašanje koje potrošači zaista poštuju.

Kako provodite slobodno vreme kod kuće u izolaciji?

-Sa porodicama, gledajući televizor, uz knjige i u telefonskim razgovorima sa rodbinom i prijateljima. Izlazimo iz kuće samo kad moramo, odnosno kad idemo na posao i u nabavku.

Šta biste preporučili kolegama?

-Da ne gube volju i nadu, da nastave svojim radom da doprinose rezultatima naše kompanije i tako svih nas, da budu jedni drugima podrška i, naravno, da poštuju preporuke i ostanu kod kuće. Samo zajedničkim snagama možemo da pobedimo ovaj virus.