//= bu('dist/style.css') ?>
Mobilna aplikacija kompanije NIS, Drive.Go, nagrađena je specijalnim priznanjem časopisa „PC Press“ – „Top 50” najboljih online sadržaja, u kategoriji „Digital Innovation“. Priznanja su dodeljena 26. put i predstavljaju jedini zvanični izbor najboljih stranica na društvenim mrežama, sajtova i aplikacija u Srbiji.
Drive.Go mobilna aplikacija omogućava plaćanje goriva putem mobilnog telefona, bez potrebe odlaska na kasu, na svim NIS Petrol i Gazprom maloprodajnim objektima. NIS je pionir u uvođenju ove inovativne usluge na domaćem tržištu naftnih derivata, a, pored toga što štedi vreme, Drive.Go aplikacija omogućava bezbednu i jednostavnu kupovinu goriva. Do sada je više od 250.000 potrošača preuzelo Drive.Go aplikaciju za plaćanje goriva na benzinskim stanicama NIS-a.
U ime kompanije NIS priznanje je primila Marija Đukić, vođa tima za razvoj i unapređenje novih kanala distribucije u kompaniji NIS, na svečanoj ceremoniji koja je organizovana ovim povodom u Narodnom muzeju u Beogradu.
„Digitalni projekti predstavljaju značajan segment poslovanja kompanije NIS koja je usmerena na uvođenje što većeg broja inovativnih usluga kako bismo dodatno unapredili korisničko iskustvo naših potrošača. Ponosni smo na ovo priznanje kao još jedan dokaz kvaliteta Drive.Go mobilne aplikacije, koji je prepoznat od strane stručnog žirija, ali i od korisnika ove inovativne usluge kojih je svake godine sve više. Kompanija NIS nastavlja da ulaže u razvoj inovativnih rešenja, osluškujući potrebe svojih potrošača koji su nama uvek na prvom mestu“, izjavila je Marija Đukić.
Pored opcije plaćanja goriva na samom točionom mestu, bez potrebe odlaska na kasu, mobilna aplikacija NIS-a obogaćena je i dodatnim funkcionalnostima kao što su prikaz mape uz pomoć koje se može doći do najbliže NIS Petrol ili Gazprom benzinske stanice. Uz to, Drive.Go daje uvid i u sve dodatne informacije o radnom vremenu, vrstama goriva i dostupnim uslugama na željenim maloprodajnim objektima NIS-a. Takođe, aplikacija nudi i mogućnost slanja računa na imejl adresu potrošača, bilo da je u pitanju fizičko ili pravno lice.