//= bu('dist/style.css') ?>
Krajem godine, kada se tradicionalno sabiraju postignuti rezultati u proteklom periodu, Naftna industrija Srbije i njeni korisnici mogu sa ponosom da se pohvale rezultatom koji je postigla inovativna Drive.Go mobilna aplikacija. Naime, od kada je plaćanje goriva po prvi put omogućeno na točionom mestu, na NIS Petrol i GAZPROM benzinskim stanicama prodato je milion litara goriva uz pomoć Drive.Go mobilne aplikacije.
Drive.Go mobilna aplikacija pruža mogućnost plaćanja goriva brzo, jednostavno i sigurno, bez potrebe odlaska na kasu. Aplikacija je dostupna na više od 150 NIS Petrol i GAZPROM benzinskih stanica širom Srbije i jednostavna je za korišćenje, a kupovina traje onoliko koliko traje točenje goriva. Sve što je potrebno jeste da se Drive.Go mobilna aplikacija preuzme sa Google Play, Apple Store-a ili Huawei App Gallery-je i prilikom registracije unese bankovna kartica kojom će se obavljati plaćanje. Pre samog točenja goriva, neophodno je da se aplikacija pokrene i direktno iz automobila skenira QR kod koji se nalazi na točionom mestu. Proces kupovine i plaćanja završava se klikom na dugme „plati“ nakon točenja potrebne količine goriva.
Vodeći se inovativnim pristupom poslovanju i brizi o dobrobiti svojih korisnika, NIS je u aprilu ove godine uveo uslugu plaćanja goriva bez odlaska na kasu, kojom je svim posetiocima NIS Petrol i GAZPROM benzinskih stanica omogućeno da napune svoj rezervoar i plate gorivo direktno iz automobila, uz pomoć jedinstvene Drive.Go mobilne aplikacije. Na taj način kompanija je dala doprinos bezbednosti i komforu građana u novonastalim okolnostima, istovremeno pokazujući da proces digitalizacije može biti praktičan deo života svih nas.
Milion litara goriva za samo nekoliko meseci od lansiranja Drive.Go mobilne aplikacije, pokazuje da su korisnici otvoreni da prihvate inovacije i koriste nove usluge, ukoliko su one kreirane u skladu sa njihovim potrebama i očekivanjima. Uvođenjem ove jedinstvene usluge na domaće tržište, kompanija NIS je još jednom pokazala da svoje poslovanje kreira u skladu sa razvojem industrije i tehnologije, istovremeno vodeći računa o dobrobiti svojih potrošača.
Kompanija NIS iskazuje zahvalnost za poverenje svim svojim korisnicima i raduje se novim inovativnim projektima koji će u budućnosti obezbediti još bolji kvalitet i viši nivo usluge za potrošače širom Srbije.