Бензинске станице

Милион литара горива уз Drive.Go мобилну апликацију НИС-а

30.11.2020

Крајем године, када се традиционално сабирају постигнути резултати у протеклом периоду, Нафтна индустрија Србије и њени корисници могу са поносом да се похвале резултатом који  је постигла иновативна Drive.Go мобилна апликација. Наиме, од када је плаћање горива по први пут омогућено на точионом месту, на NIS Petrol и GAZPROM бензинским станицама продато је милион литара горива уз помоћ Drive.Go мобилне апликације.

  • Више о Drive.Go

    Drive.Go мобилна апликација пружа могућност плаћања горива  брзо, једноставно и сигурно, без потребе одласка на касу. Апликација je доступна на више од 150 NIS Petrol и GAZPROM бензинских станица широм Србије и  једноставна је за коришћење, а куповина траје онолико колико траје точење горива. Све што је потребно јесте да  се Drive.Go мобилна апликација преузме са Google Play, Apple Store-a или Huawei App Gallery-je и приликом регистрације унесе банковнa картицa којом ће се обављати плаћање. Пре самог точења горива, неопходно је да се апликација покрене и директно из аутомобила скенира QR код који се налази на точионом месту.  Процес куповине и плаћања завршава се кликом на дугме „плати“ након точења потребне количине горива.  

Водећи се иновативним приступом пословању и бризи о добробити својих корисника, НИС је у априлу ове године увео услугу плаћања горива без одласка на касу, којoм је свим посетиоцима NIS Petrol и GAZPROM бензинских станица омогућено да напуне свој резервоар и плате гориво директно из аутомобила, уз помоћ јединствене Drive.Go мобилне апликације. На тај начин компанија је дала допринос безбедности и комфору грађана у новонасталим околностима, истовремено показујући да процес дигитализације може бити практичан део живота свих нас.

Милион литара горива за само неколико месеци од лансирања Drive.Go мобилне апликације, показује да су корисници отворени да прихвате иновације и користе нове услуге, уколико су оне креиране у складу са њиховим потребама и очекивањима. Увођењем ове јединствене услуге на домаће тржиште,  компанија НИС је још једном показала да своје пословање креира у складу са развојем индустрије и технологије, истовремено водећи рачуна о добробити својих потрошача.

Компанија НИС исказује захвалност за поверење свим својим корисницима и радује се новим иновативним пројектима који ће у будућности обезбедити још бољи квалитет и виши ниво услуге за потрошаче широм Србије.

Прес служба

Милентија Поповића 1
11070 Београд