//= bu('dist/style.css') ?>
Za nešto više od godinu dana, koliko Drive.Go mobilna aplikacija postoji, uz pomoć ove usluge kupljeno je više od četiri miliona litara goriva na NIS Petrol i GAZPROM benzinskim stanicama u Srbiji. Ovo je još jedan od pokazatelja poverenja koje korisnici imaju u inovativne usluge koje NIS uvodi na domaćem tržištu, a koje doprinose komforu potrošača.
Drive.Go mobilna aplikacija može se preuzeti sa Google Play, Apple Store ili Huawei App Gallery, a trenutno se može koristiti na više od 210 benzinskih stanica NIS-a. Uz pomoć jedinstvene aplikacije kupci na NIS Petrol i GAZPROM benzinskim stanicama mogu gorivo da plate direktno iz automobila, bez odlaska na kasu.
„Digitalizacija i uvođenje inovacija u svakodnevni biznis su ono na čemu predano radimo, a sve u cilju da našim potrošačima uštedimo vreme i pružimo kvalitetnu uslugu. Više od četiri miliona litara goriva prodatih uz pomoć naše inovativne aplikacije najbolji su dokaz da smo uspeli u ovom zadatku i prepoznali potrebe onih koji su nam najvažniji – naših krajnjih korisnika“, istakao je Aleksej Černikov, direktor Bloka Promet u kompaniji NIS.
Korišćenje Drive.Go mobilne aplikacije je veoma jednostavno i sve što je potrebno jeste da se aplikacija aktivira na mobilnom uređaju, a zatim natoči gorivo u rezervoar automobila. Skeniranje QR koda, koji se nalazi na točionom mestu i koji je neophodan za plaćanje goriva, može se obaviti pre ili posle točenja. Potom je potrebno kliknuti na opciju „plati“ u mobilnoj aplikaciji čime je proces kupovine i plaćanja završen. Prilikom registracije naloga, pri prvom korišćenju, neophodno je uneti podatke o bankovnoj kartici kojom će se obavljati plaćanje. Tom prilikom se registruje i kartica programa lojalnosti „Sa nama na putu“, što će omogućiti da se prilikom kupovine goriva putem aplikacije sakupljaju bonus poeni, na isti način kao i prilikom plaćanja na kasi.