//= bu('dist/style.css') ?>
Autor ilustracije:
NIS je u 2021. godini dobio tri priznanja za jednog od najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji: Top tri najpoželjniji poslodavac za mlade – prema istražovanju Menpauer grupe, Top tri poslodavca najpoželjnija za mlade – prema istražovanju Ajsek organizacije, Top tri najbolja HR projekta u Srbiji za platformu „Poštovanje pre svega“ – Infostud grupa.
Očuvanje pozicije jednog od najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji, kao i dalji napori da se ojača zadovoljstvo zaposlenih, bili su među prioritetima NIS-a u oblasti upravljanja ljudskim resursima u prošloj godini. Kompanija je nastavila da prati trendove na tržištu rada, prilagođava se očekivanjima zaposlenih i potrebama samog biznisa. Osnovni fokus bio je na očuvanju stabilnosti NIS-a kao jednog od najvećih poslodavaca, sprovođenju programa usmerenih na privlačenje i razvoj mladih, novim modelima motivacije, učenja, razvoja i negovanja kulture poštovanja u kompaniji.
Kao rezultat višegodišnjih napora da bude bolji poslodavac i spremnosti za različite izazove, NIS je 2021. godine dobio tri priznanja za jednog od najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji: Top tri najpoželjniji poslodavac za mlade – prema istražovanju Menpauer grupe, Top tri poslodavca najpoželjnija za mlade – prema istražovanju Ajsek organizacije, Top tri najbolja HR projekta u Srbiji za platformu „Poštovanje pre svega“ – Infostud grupa.
Dugoročni cilj NIS-a je da poveća posvećenost svojih zaposlenih i unapredi prakse iz oblasti ljudskih resursa, koje će zaposlenima pružiti najbolje moguće iskustvo u radu. Zbog toga je u 2021. godini nastavljeno sa ulaganjem u povećanje posvećenosti zaposlenih i započeta je realizacija različitih aktivnosti u skladu sa rezultatima poslednjeg istraživanja posvećenosti zaposlenih i strateškim planovima kompanije. Između ostalog, nastavljena je organizacija „Akademije posvećenosti”, čiji je cilj da razvija nove lidere u NIS-u.
HR strategija NIS-a, nove kompanijske vrednosti i vrednosne propozicije NIS-a kao poslodavca, inicijativa različitost i inkluzija, strategija brenda poslodavca i strategija učenja i razvoja donele su veliki broj HR pojekata i inicijativa čijom realizacijom će biti unapređeno iskustvo kandidata i zaposlenih u NIS-u u oblastima regrutacije, nagrađivanja, programa kompenzacija i benefita za zaposlene.
U susret novim modelima rada, očekivanjima kandidata i zaposlenih, kompanija je usvojila fleksibilne modele rada. Ovi modeli pružaju zaposlenima mogućnost rada od kuće, postepenog povrataka sa porodiljskog odsustva, skupljanje i korišćenje prekovremenih radnih sati u okviru „banke sati“, kao i rad u kancelarijama poslodavca u svom mestu stanovanja ukoliko se njihovo radno mesto nalazi u drugom gradu, kao i odluka o radu od kuće za posebno osetljive kategorije zaposlenih.
Takođe, NIS je nastavio sa ulaganjima u profesionalne obuke zaposlenih. U 2021. godini, u saradnji sa eksternim provajderima, organizovano je 2.870 obuka, na kojima je učestvovalo 5.226 polaznika, odnosno 2.849 zaposlenih. Ukupan broj sati obuka iznosi 63.373, a ukupan trošak je 187,5 miliona dinara.
Podršku u proširivanju profesionalnih znanja zaposleni NIS-a su dobijali od vodećih svetskih kompanija (NExT Schlumberger, Apave Mare, Yokogawa, Aspentech, Telaxe, IMD Business School, COTRUGLI Business School, Univerzitet u Tomsku, Siemens), ali i najboljih domaćih kompanija: Institut za nuklearne nauke „Vinča”, „Tehpro”, Institut za preventivu, Centar za upravljanje projektima, „GI group”, „Omega Consalting”, „HR centar”, „Mokrogorska škola menadžmenta”, „TIM centar” i mnogih drugih. Obuke su pospešile razvoj kako profesionalnih i ličnih, tako i veština koje su neophodne za uspešno rukovođenje timovima.
NIS je i tokom 2021. godine nastavio tradiciju realizovanja stručnih praksi za najtalentovanije i najambicioznije studente. Realizovana je nova sezona programa sezonske prakse „NIS Calling” koji studentima omogućava da u kompaniji steknu prva radna iskustva tokom 320 sati prakse, uz fleksibilno radno vreme koje mogu da usklade sa obavezama na fakultetu. U 2021. godini realizovane su dve sezone programa za 55 polaznika, od kojih je više od 65% ženskog pola. Program je bio prilagođen epidemiološkoj situaciji.
Ilustracijama mladih umetnika predstavljeno je 12 odabranih ciljeva propisanih od strane UN-a, za čiju se realizaciju zalažemo.
SAZNAJ VIŠE