//= bu('dist/style.css') ?>
Трудимо се да погодности које нудимо прилагодимо свим запосленима. У овом делу можеш видети све бенефите које обезбеђујемо као послодавац, са детаљнијим објашњењем сваког од њих.
Зараде наших запослених су усклађене са тржишним трендовима, а могу се повећати кроз годишње ревизије, унапређења или преласке на другу позицију.
Сви наши запослени имају бонусе, невезано за врсту, ниво или сениоритет позиције. Бонус шема, врста бонуса (нпр. месечни, квартални, годишњи или посебни бонуси) и проценат зависе од позиције и организационог дела, док остваривање бонуса зависи од резултата организационог дела и личног доприноса запосленог (нпр. испуњености кварталних циљева за административне послове или циљева продаје за запослене на бензинским станицама).
Успешне и запослене који се посебно истичу награђујемо:
Сваке године сви наши запослени имају могућност одласка на компанијски организован и плаћен комплетан систематски преглед. Поред тога, за запослене на пословима са повећаним ризиком организујемо редовне додатне здравствене прегледе.
Као подршку у тежим животним ситуацијама, запосленима обезбеђујемо полисе осигурања које покривају трошкове лечења у случају тежих болести или хируршких интервенција.
Због постојећих систематских прегледа и колективног осигурања, тренутно не обезбеђујемо приватно здравствено осигурање. Уместо тога, постоји могућност да се запослени и чланови њихове породице самостално пријаве за исто, по повлашћеним ценама.
Поред законског лимита од 20 дана, омогућавамо ти додатне дане годишњег одмора на основу различитих критеријума (радни стаж, ниво образовања и други) до највише 30 дана годишње за запослене на редовним, као и 35 дана за запослене на позицијама са повећаним ризиком.
Овај бенефит подразумева компанијски плаћен предах од посла у бањама и планинским центрима широм Србије, у трајању од седам дана. Предност имају запослени на пословима са повећаним ризиком и особе са инвалидитетом. Док сви запослени имају могућност да поведу супружнике и децу, по повлашћеним ценама.
У случају трошкова лечења, набавке лекова, наставка сопственог или лечења члана уже породице наших запослених у бањама и климатским лечилиштима, обезбедили смо солидарну помоћ.
Наши запослени могу бесплатно користити одређене спортско-рекреативне објекте попут теретана, као и сала за фудбал и кошарку. Поред тога, имамо већи број спортских тимова и организујемо окупљања током којих се наши професионални спортисти, али и ентузијасти, такмиче у различитим спортовима.
Запосленима у пословним центрима у Новом Саду, Београду, Зрењанину и Панчеву доступни су ресторани у облику линијског ресторана и а ла царт дела. ХИП Петрохемија тренутно нема ресторан, али је у току увођење и на овој локацији.
У циљу подршке, члановима нашег Клуба волонтера, који броји готово 2.000 чланова, омогућујемо учешће у волонтерским активностима у организацији Клуба у току радног времена.
Уколико имају потешкоћа, наши запослени се могу обратити запосленима у тиму за психолошку подршку, коју чине дипломирани психолози.
Као вид помоћи нашим новим и будућим мамама, свим колегиницама које су на породиљском одсуству, одсуству због неге детета или одсуству због посебне неге детета надокнађујемо разлику у примањима до пуног износа њихове зараде.
Како бисмо пружили подршку породицама наших запослених, обезбеђујемо новчану испомоћ за рођење првог и сваког наредног детета.
Цео текст заменити са: Родитељи са децом узраста до 10 година, укључујући и децу која су већ напунила 10 година, за Нову годину могу очекивати пакетић не само од Деда Мраза, већ и од наше компаније, у виду поклон-ваучера.
Родитељима који имају једно или више деце до 14 година живота, укупан број дана годишњег одмора увећавамо за два додатна радна дана.
У случају уништења или оштећења стамбених објеката услед елементарних непогода и других ванредних догађаја, обезбеђујемо једнократну финансијску накнаду и право на плаћено одсуство у трајању до 5 радних дана.
Поред помагања запосленима, обезбедили смо солидарну помоћ и у случају болести члана њихове уже породице (попут набавке лекова, трошкова лечења и ортопедских помагала).
Желимо да будемо ту за породице наших запослених и у најтежим тренуцима. Зато у случају смрти наших запослених обезбеђујемо новчану помоћ њиховој породици, као и редовне месечне стипендије током основног, средњошколског и вишег образовања њихове деце.
У продајним објектима са којима имамо сарадњу обезбедили смо погодности из области здравља, велнеса, куповине, регистрације возила, угоститељства, туристичких услуга, забаве за најмлађе и едукације.
За све наше запослене креирали смо посебан статус у „Са нама на путу“ програму лојалности, који нам доноси још веће бенефите, попусте и цасхбацк при куповини горива и додатног асортимана на нашим бензинским станицама.
Као вид захвалности, јубиларцима обезбеђујемо новчане награде. Награду добијаш и када не испуниш целу јубиларну годину (на пример, услед одласка у пензију) – довољно је да је започнеш.
Свако од наших запослених може да дефинише износ који ће уплаћивати у добровољни пензиони фонд, док ће наша компанија уплаћивати додатна средства. Највећи износ који компанија „дуплира“ јесте 2500 динара, а запослени могу да уплаћују и више.
Сви запослени на административним позицијама којима природа посла то омогућава имају право на коришћење рада од куће два дана месечно. Право на коришћење више дана имају запослени који припадају осетљивим категоријама, док запослени у ИТ и Дигитал тимовима кроз договор са руководиоцем имају право на неограничен број дана рада од куће.
Колеге из администрације који живе у Београду, Новом Саду или Зрењанину, а путују у други град на посао, имају могућност да 2 дана недељно раде из заједничких канцеларија НИС-а у граду у којем живе.
Када је у питању прековремени рад, одређени запослени раде у тзв. режиму прерасподеле радног времена – што значи да се сав вишак сати током месеца прикупља у сате прерасподеле. Те сате запослени може користити као слободне дане за одмор или могу бити исплаћени као прековремени рад на крају шестомесечног циклуса прерасподеле.
Сви запослени који су били на боловању дуже од годину дана у прве две недеље по повратку на посао могу да раде половину радног времена, а да притом буду плаћени као да раде пуно радно време.
За све главне локације рада организован је градски и међуградски компанијски превоз, као и редован превоз који саобраћа између пословних центара. За локације до којих не постоји организован превоз, запослене који редовно треба да користе возила, као и за више руководеће позиције, обезбеђујемо службена возила.
Уколико су ти потребне додатне информације или се двоумиш око било чега, слободно нам пиши.