//= bu('dist/style.css') ?>
Оснаживање улоге жена честа је тема и изазов за већину домаћих компанија. Међутим, у НИС- у не мисле тако. У тој компанији родну равноправност виде као своју велику предност и богатство. О томе сведочи и чињеница да је дигитализација, као процес који је од посебног значаја за енергетски сектор и као изазов и као развојна шанса, у рукама лепшег пола. У НИС-у је на овим пословима ангажовано 12 посвећених дама чији је главни главни задатак имплементација дигиталних пројеката на бензинским станицама НИС-а како би се побољшао кориснички сервис и реализовала решења прилагођена управо потребама купаца.
Иако је нафтни бизнис традиционално прихваћен као „мушка“ пословна средина, дигитални тим НИС-а доказује да оваква перцепција често није у вези са реалном сликом. Управо две Марије, две Сање, Снежана, Хана, Виолета, Кристина, Јелена, Дејана, Милена и Александра својим свакодневним залагањем стварају „будућност“ потрошачког сервиса, доприносе побољшању корисничког искуства потрошача кроз процес дигиталне трансформације који се тренутно спроводи у компанији. Захваљујући њиховом ангажовању и преданом раду, данас портфолио дигиталних пројеката у малопродајном сегменту НИС-а чини 19 пројеката, а неки од њих су у финалној фази имплементације и ускоро ће бити на располагању потрошачима широм Србије.
НИС-ов „женски“ дигитални (dream) тим заправо чине запослене из два одганизациона тима – Центра за дигиталну трансформацију и унапређење корисничког сервиса као и Сектора за IT Блока Промет НИС-а, на чијем челу су такође две даме – Марија Халар и Снежана Ђуровић. Поред компетенција у којима суштински није важно ком полу припадате, као што су стручност, знање, вештине, ентузијазам и посвећеност, представнице дигиталног тима НИС-а одликују и квалитети који се традиционално везују за женски свет:
„Мишљења сам да је у сваком подухвату, било да је реч о животном или пословном изазову, присутан тзв. „женски печат“. Током последњих неколико година, наш дигитални тим урадио је пуно тога на унапређењу корисничког искуства потрошача и примени нових дигиталних алата у складу са најбољим светским трендовима. Док радимо на пројектима често долазе до изражаја особине које се некако традиционално везују за женски свет, као што су систематичност, интуиција, емотивна интелигенција, одлучност и самоувереност, а које нам помажу и у нашем свакодневном раду. Наравно, не умањујем учинак мушких колега који су саставни део тима. Без њихове помоћи, подршке и стручних савета не бисмо успели да постигнемо зацртане циљеве“, истакла је Марија Халар, директорка Центра за дигиталну трансформацију и унапређење корисничког искуства НИС-а.
Марија истиче да она, као и цео њен тим, има срећу да ради у компанији која је препознала значај примене принципа једнаких могућности и права једнакости за све запослене и додаје:
„Као лидер на енергетском домаћем тржишту, НИС је усмерен на примену нових технологија и коришћење иновативног приступа у свим сегментима пословање. Стална тежња да се процеси у компанији унапреде како би кориснички сервис био још бољи, а самим тим и задовољство потрошача веће, подстичу ме на лични развој и пружају могућност да се свакодневно професионално усавршавам и унапређујем своје компетенције и знања“, истакла је Халар.
Сектор за IT Блока Промет НИС-а у склопу дигиталне трансформације компаније задужен је за развој концепта, креирање софтверских решења као и њихову практичну примену у циљу унапређења корисничког искуства потрошача:
„Убрзане технолошке промене захтевају од компанија да се константно прилагођавају и изналазе нове начине за одржавање конкурентске предности. Сматрам да је у савременом пословању неопходно сваку промену да перципирамо као покретач, а сваки изазов као нову шансу за развој. За мој тим осмишљавање и имплементација апликација које ће променити потрошачке навике и понудити кориснику једноставно и брзо решење као и сигурну и стабилну услугу представљају велику изазов. Циљ који тежимо да постигнемо кроз унапређење дигиталне платформе за комуникацију са купцима није само унапређено, већ најбоље могуће корисничко искуство за потрошаче којима желимо да понудимо највиши ниво услуге на нашим бензинским станицама. Иза постигнутих резултата стоји велики рад, труд и залагање целокупног тима, а наша највећа награда и мотивација јесте задовољство купаца квалитетом пружених услуга“ рекла је Снежана Ђуровић, директорка Сектора за IT Блока Промет НИС-а, која је истакла да енергију која је покреће и снагу за будуће победе црпи из подршке коју је свакодневно пружају породица и њени пријатељи.
Колико год се у савременом пословању намеће потреба да стално трагамо за иновацијама, новим технологијама и дигиталним алатима, на крају сваког процеса су ипак људи и вредности. Додатна снага НИС-овог тима за дигиталну трансформацију је управо у снажним и одлучним женама које својим знањем и вештинама граде будућност, доносе нова корисничка искуства и услугу прилагођену потребама и очекивањима сваког потрошача.
Процес дигиталне трансформације у малопродајном сегменту НИС-а започет је пре неколико година када су сви потрошачи могли да на бензинским станицама НИС-а аплицирају за платну „Са нама на путу“ картицу лојалности. Данас је корисницима програма доступна мобилна апликација „Са нама на путу“ која је крајем прошле године додатно унапређена, тако да потрошачи сада могу да користе и интерактивну мапу бензинских станица као и да управљају личним подацима у оквиру профила. Компанија тренутно ради и на пилот пројекту који ће захваљујући унапређеној комуникацији у оквиру корисничког сервиса омогућити понуду која је прилагођена потребама сваког конкретног потрошача, а у чијој су основи напредни алгоритми и нови алати комуникације. Возачима у Србији ће у наредном периоду такође бити омогућена апликација на коју се већ дуго чека у Србији, а која ће обезбедити брзо и ефикасно плаћање рачуна за гориво на точионим апаратима. Уз то, НИС је пионир у увођењу услуге преузимања онлине куповине на малопродајним објектима компаније – на 30 бензинских станица НИС-а у Београду већ су постављени пакетомати, односно складишни уређаји, у којима курирске службе остављају пакете које ће купци моћи да преузму у року од два дана од дана пријема.