Zajednici zajedno

Dosledni svom opredeljenju za dugoročno ulaganje u razvoj društva, i ove, kao i prethodnih 16 godina, nastavljamo sa realizacijom našeg najvećeg programa društvene odgovornosti – Zajednici zajedno.

Ovogodišnji programski ciklus posvećujemo deci, u želji da im obezbedimo što kvalitetnije uslove za rast, vaspitanje, obrazovanje, zdrav i bezbedan razvoj, kao i podsticanje kreativnosti i fizičke aktivnosti. Kroz dugoročna ulaganja želimo da ostavimo pozitivan trag u svakodnevici dece i doprinesemo ispunjenju ciljeva za njihovu dobrobit.

Verujemo da deca zaslužuju najbolje i zato je stvaranje sigurnog, podsticajnog i kvalitetnog okruženja za najmlađe jedan od najvrednijih oblika korporativne društvene odgovornosti i temelj zdravijih i snažnijih zajednica u budućnosti.

Za realizaciju ovogodišnjeg ciklusa izdvajamo 144,5 miliona dinara koji će biti usmereni na projekte kojima se unapređuju uslovi za razvoj dece u svim oblastima ključnim za napredak društva: obrazovanju, javnom zdravlju, socijalnoj zaštiti, sportu, kulturi i zaštiti životne sredine.

U partnerstvu sa 13 gradova i opština, stvaramo temelje za dugoročni napredak, kreirajući  sredinu u kojoj deca imaju prostor da rastu, razvijaju se i budu inspiracija za budućnost zajednica čiji su deo.

Molimo vas da pažljivo pročitate uslove poziva. Ukoliko imate bilo kakvu dilemu u vezi sa uslovima i/ili prijavom možete se obratiti Centru za razvoj liderstva na telefon 060/0212260 ili na mejl adresu zajednicizajedno@nis.rs

Zajednici zajedno 2025

Preuzmi prijavnu dokumentaciju

.ZIP

SAZNAJ VIŠE
  • Šta će Konkursom biti podržano?

    Kompanija NIS upućuje poziv javnim ustanovama koje u svom radu obuhvataju i populaciju dece do 15 godina i koje posluju u sledećim oblastima:

    • obrazovanje
    • javno zdravlje
    • socijalna zaštita
    • kultura
    • sport i
    • zaštita životne sredine

    iz sledećih gradova i opština: Beograda, Novog Sada, Požarevca, Niša, Čačka, Zrenjanina, Pančeva, Kikinde, Kanjiže, Novog Bečeja, Srbobrana, Žitišta i Velikog Gradišta, da prijave projekte u skladu sa svojim potrebama i uslovima konkursa.

    *(pogledati detaljnije rubriku Ko može biti nosilac projekta?)

    Konkursom će biti podržane sledeće vrste projektnih aktivnosti za potrebe dece:

    • Infrastrukturno unapređenje objekata – spoljašnje i unutrašnje (sanacija, adaptacija, uređenje i sl.)
    • Nabavka stručne/specijalizovane/namenske opreme
    • Nabavka nameštaja i prateće opreme za uređenje prostora
    • Opremanje tematskih prostora u ustanovama koje imaju organizovane programe namenjene deci
    • Uređenje i/ili rekonstrukcija dvorišta i okolnog prostora ustanova (mobilijari za decu, travnate površine, igrališta i sl.)
    • Uređenje i/ili rekonstrukcija javnih gradskih/opštinskih površina

    NAPOMENA: Nabavka opreme podrazumeva i uređenje prostora u kom će se ista koristiti (ako postoji potreba), što znači da troškovi takvog uređenja moraju biti planirani u budžetu projekta.

  • Ko može biti Nosilac projekta?

    Nosioci projekata mogu da budu javne ustanove sa sedištem u gradovima i opštinama koji su obuhvaćeni Programom „Zajednici zajedno 2025“.

    Napomena: Svi projekti moraju biti realizovani na teritoriji gradova i opština učesnica u Programu.

    Nosioci projekata mogu biti:
    1. Predškolske ustanove
    2. Osnovne škole
    3. Domovi zdravlja (za pedijatrijske službe i školske dispanzere)
    4. Bolnica (za neonatološka i pedijatrijska odeljenja)
    5. Ustanove socijalne zaštite za decu
    6. Ustanove kulture (koje u svom radu obuhvataju i populaciju dece do 15 godina)
    7. Sportske ustanove (koje u svom radu obuhvataju i populaciju dece do 15 godina)
    8. Gradske i opštinske uprave isključivo za projekte koji se odnose na uređenje javnih površina čiji su korisnici deca

  • Ko ne može biti Nosilac projekta?

    Nosioci projekata ne mogu biti:
    1. Privatne predškolske ustanove
    2. Privatne školske ustanove
    3. Vojne i policijske škole
    4. Srednje škole i fakulteti/instituti
    5. Naučno-istraživačke organizacije i Naučno-tehnološki parkovi
    6. Privatne zdravstvene ustanove
    7. Privatne ustanove kulture
    8. Privatni sportski centri i sportski klubovi
    9. Javna preduzeća
    10. Privatna preduzeća i kompanije
    11. Udruženja građana

  • Koje aktivnosti neće biti podržane Programom?

    Programom neće biti podržane sledeće aktivnosti:
    – nabavka opreme namenjena isključivo poboljšanju uslova rada zaposlenih
    – aktivnosti usmerene ka promociji političkih stranaka ili stavova
    – aktivnosti usmerene ka promociji verskih i religijskih zajednica ili stavova
    – aktivnosti usmerene ka sticanju profita
    – individualna sponzorstva za učestvovanje u radionicama, seminarima, konferencijama ili kongresima, kotizacije, stipendije za učenike ili obuku zaposlenih u nastavi
    – aktivnosti usmerene na realizaciju događaja, kao što su okrugli stolovi, koncerti, filmovi, godišnjice, izleti, objavljivanje knjiga, monografija, brošura, časopisa i slično
    – aktivnosti koje su već finansirane iz drugih izvora u okviru naftno-gasnog sektora
    – kupovina nepokretnosti
    – kupovina opreme koja ne služi sprovođenju projektnih aktivnosti i nije u vezi s projektnim aktivnostima

  • Koliko projekata jedan Nosilac može da prijavi?

    Svaka javna ustanova može da prijavi samo jedan projekat za realizaciju u 2025. godini u svojstvu nosioca projekta. Jedan projekat može obuhvatiti jednu ili više vrsta aktivnosti predviđenih konkursom.

    NAPOMENA: prednost će imati projekti koji svojim aktivnostima rešavaju određeni problem ustanove u celosti, na primer: kompletno sređeni i/ili opremljeni prostori (učionice, čekaonice, ambulante, ordinacije, dečiji prostori u sportskim i ustanovama kulture i dr.); zamenjena stolarija ili instalacije, rešeni svi nedostaci dela ustanove koji predstavljaju celinu namenjenu za boravak dece; uređenje prostora na otvorenom kao jedinstvene celine i drugo.

  • Informacije o prijavnoj dokumentaciji

    Prijava za program Zajednici zajedno podrazumeva dostavljanje sledeće obavezne dokumentacije:
    – popunjen prijavni formular
    – popunjen obrazac budžeta
    – popunjeno ovlašćenje za koordinatora projekta (kada koordinator nije i odgovorno/ovlašćeno lice ustanove)
    – predračun za nabavku opreme/usluga
    – predmer i predračun za izvođenje radova
    – saglasnost lokalne samouprave za realizaciju projekta (ukoliko je potrebna) na memorandumu organa koji je izdaje sa pečatom i potpisom odgovornog lica
    – saglasnost Zavoda za zaštitu spomenika kulture je dokument koji izdaje Zavod za zaštitu spomenika kulture nadležan za određeni Grad/Opštinu. Ovaj dokument je obavezan za sve ustanove koje planiraju da apliciraju izvođenjem radova na objektu, a čiji su objekti pod zaštitom
    – foto dokumentacija postojećeg stanja predmeta predloženog projekta (osim ukoliko se predlog projekta odnosi na uređenje i/ili opremanje potpuno novog prostora koji ustanova do ovog konkursa nije imala)

    Predračuni za opremu moraju da budu izdati od ovlašćenog dobavljača/distributera, odnosno od dobavljača registrovanog za prodaju robe/izvršenje usluga koje su predmet projekta.
    Predmer i predračun za izvođenje radova mora da bude izdat od licenciranog izvođača radova ili projektanta.

  • Koji je način prijave?

    Predlog projekta sa pratećom konkursnom dokumentacijom se dostavlja isključivo putem mejl adrese: zajednicizajedno@nis.rs

    Mejl imenovati na latiničnom pismu bez kvačica i navodnika: grad_nosilacprojekta (naziv ustanove)

    Fajlove imenovati:

    prijavni formular: PFgrad_naziustanove
    obrazac budžeta: OBgrad_nazivustanove
    ovlašćenje za koordinatora: OKgrad_ nazivustanove
    predračun za opremu: PDOgrad_nazivustanove
    predmer i predračun za radove: PDRgrad_nazivustanove
    saglasnost grada/opštine ili nadležnog organa: SGgrad_nazivustanove (ukoliko je potrebna)
    saglasnost Zavoda za zaštitu spomenika kulture: SGZgrad_nazivustanove (ukoliko je potrebna)
    fotografije: šalju se u .jpeg ili .jpg formatu bez .zip i .rar fajlova

    Prijave poslate na bilo koji drugi način osim elektronskim putem (npr. faksom, poštom, lično) ili na drugu adresu neće biti razmatrane.

    Kompanija ne preuzima odgovornost za poslate, a nedospele prijave.

    Kompanija će u roku od najmanje 3 radna dana, potvrditi prijem prijave svakom podnosiocu. U slučaju da ne dobijete potvrdu u naznačenom roku, obavezno se informišite putem telefona na broj 060/0212260.

    Važna napomena: veličina mejla sa pratećom konkursnom dokumentacijom ne sme da bude veća od 15 MB. Ukoliko dokumentacija prelazi 15 MB, ista se šalje u dva ili više mejlova i tada se dodatni mejlovi imenuju: DODATAK1grad_nazivustanove

  • Koliki je raspon vrednosti projekta za finansiranje?

    Minimalna vrednost projekta mora biti 1.000.000 dinara.

    Budžeti Programa po lokalnim samoupravama:

    • Beograd 23.000.000
    • Novi Sad 17.000.000
    • Niš 6.000.000
    • Čačak 9.000.000
    • Kikinda 19.000.000
    • Pančevo 16.500.000
    • Zrenjanin 16.000.000
    • Požarevac 5.000.000
    • Srbobran 8.000.000
    • Kanjiža 8.000.000
    • Žitište 5.000.000
    • Novi Bečej 7.000.000
    • Veliko Gradište: 5.000.000

    Ukupno: 144.500.000

    Komisija tokom selekcije, nakon uvida u kompletnu projektnu dokumentaciju, može da sugeriše reviziju predloženog budžeta i nosiocu vrati projekat na korekciju aktivnosti u skladu sa tim.

  • Koji su osnovni kriterijumi za podršku projektima?

    – Tehnička ispravnost konkursne dokumentacije
    – Opis stanja i potreba
    – Obuhvat ciljne grupe
    – Održivost projekta
    – Opravdanost budžeta u odnosu na predlog projekta

  • Kako izgleda proces selekcije projekata?

    Prvi krug selekcije: U svojstvu konsultanta, organizacija Centar za razvoj liderstva vrši predselekciju koja obuhvata: proveru tehničke ispravnosti i kompletnost prijavne dokumentacije, ispunjenost uslova konkursa i analizu usklađenosti sa ciljevima Programa. Na osnovu tih kriterijuma konsultant dostavlja Komisiji sve pristigle prijave sa sažetkom projektne ideje i preporukom za drugi krug selekcije.

    Drugi krug selekcije: Drugi krug selekcije može da podrazumeva obilazak ustanova koje uđu u drugi krug (po procenjenoj potrebi), dodatne razgovore putem telefona, razmenu dodatnih informacija putem mejla, a radi uvida u stanje na terenu u cilju obuhvatnijeg sagledavanja potreba opisanih u prijavnom formularu i izvodljivosti realizacije predloženog projekta.

    Završni krug selekcije: Na osnovu svih procena iz oba kruga selekcije, Komisija za izbor projekata koju čine predstavnici Kompanije i predstavnici lokalnih samouprava, donosi odluku o projektima koji će biti podržani u 2025. godini.

  • Na koji način će biti objavljeni rezultati o izboru projekata za podršku?

    Rezultati o izboru projekata za podršku biće objavljeni na sajtu kompanije NIS https://www.nis.rs/zajednici-zajedno/.

    Javno će biti objavljene samo informacije o podržanim projektima.

    Odluka o podržanim projektima je konačna i protiv nje se ne može izjaviti prigovor. Kompanija neće davati dodatna obrazloženja u vezi sa vrednovanjem svakog pojedinačnog projekta koji nije podržan u okviru Programa, kao ni objavljivati informacije o rangiranju prijavljenih projekata.

  • Na koji način se obavljaju konsultacije u vezi sa prijavom projekata?

    Tokom trajanja javnog konkursa biće otvoreni kanali komunikacije sa zainteresovanima putem mejla i telefona.

    Telefonske konsultacije će se obavljati svakog radnog dana u periodu od 10 do 18 časova.

    Kontakt podaci: Ljubica Maksimović, tel: 060/0212260
    e-mail: zajednicizajedno@nis.rs

  • Koji je rok za prijavu na Konkurs?

    Konkurs traje od 18. juna 2025. do 12. septembra 2025. godine do 16 časova.

    Rezultati će biti objavljeni do 17. oktobra 2025. godine.

  • Koji je period realizacije projekta?

    Projektne aktivnosti treba planirati tako da počinju od dana uplate sredstava. Finansijska sredstva biće uplaćena nakon potpisivanja pojedinačnih ugovora sa nosiocima projekata (novembar/decembar 2025. godine).

    Sve aktivnosti predložene projektom moraju biti realizovane do 30. juna 2026. godine.

    Monitoring i evaluacija svih pojedinačnih aktivnosti projekata će se obavljati kontinuirano tokom celog perioda realizacije.

    VAŽNA NAPOMENA: Nakon isteka roka za realizaciju projekata, kompanija NIS ne snosi troškove održavanja i servisiranja nabavljene opreme, kao ni troškove zaštite izvršenih radova ili druge povezane troškove.

  • Koje su obaveze nosilaca podržanih projekata?

    Odgovorno lice u ime ustanove koja konkuriše preuzima odgovornost za tačnost svih dostavljenih podataka iz prijave. Ukoliko se utvrdi da su podaci u prijavi netačni, prijava će biti odbačena. Komisija zadržava pravo da od podnosioca prijave zatraži dodatnu dokumentaciju.

    Obaveze nosilaca projekata kojima je odobreno finansiranje bliže se određuju Ugovorom o finansiranju projekta. Nosilac projekta ima obavezu da isti realizuje na način kako je to opisano u predlogu projekta koji je usvojila Komisija i dobijena sredstva koristi isključivo namenski u skladu sa usvojenim budžetom.

    Nosilac projekta je u obavezi da redovno izveštava Kompaniju o statusu realizacije projekta i finansijskim tokovima, i to putem redovnog mesečnog izveštaja svakog 5. u mesecu za prethodni mesec (uz foto i video dokumentaciju ukoliko postoji) i završnog izveštaja koji se podnosi najkasnije 30 dana od dana završetka projekta.

    Nosioci projekata mogu da planiraju aktivnosti u cilju informisanja javnosti o projektu, ali su u obavezi da o tome obaveste Kompaniju najmanje 20 dana pre planirane objave ili planiranog datuma za promociju, kao i da se pridržavaju smernica za komunikaciju u pogledu upotrebe kompanijskog obeležja i isticanja vidljivosti/podrške Kompanije u realizaciji projekta. O svakom predlogu promocije se odlučuje posebno, u komunikaciji i uz saglasnost Kompanije.

    Ukoliko Nosilac projekta ne ispunjava obaveze definisane Ugovorom ili se utvrdi nenamensko trošenje sredstava, Kompanija može zahtevati raskid Ugovora i povraćaj dela ili celokupnog iznosa uplaćenih sredstava.

  • Dodatne informacije

    Organizacija „Centar za razvoj liderstva“ će, u svojstvu Konsultanta, imati uvid u kompletnu projektnu dokumentaciju na osnovu čega može kontaktirati podnosioce prijava za sve dodatne informacije i dopunu dokumenata.

O programu

Saznajte više o programu Zajednici Zajedno

Program „Zajednici zajedno“ kompanije NIS pokrenut je 2009. godine u duhu korporativne društvene odgovornosti.

SAZNAJ VIŠE
Zajednici zajedno 2024

Rezultati konkursa Zajednici zajedno 2024

Izabrani projekti usmereni su na unapređenje uslova za obrazovanje mladih u skladu sa savremenim modelima učenja i podizanje kapaciteta naučnih ustanova

SAZNAJ VIŠE