Saznajte više o programu Zajednici Zajedno
Program „Zajednici zajedno“ kompanije NIS pokrenut je 2009. godine u duhu korporativne društvene odgovornosti.
SAZNAJ VIŠE//= bu('dist/style.css') ?>
Dosledni svom opredeljenju za dugoročno ulaganje u razvoj društva, i ove, kao i prethodnih 16 godina, nastavljamo sa realizacijom našeg najvećeg programa društvene odgovornosti – Zajednici zajedno.
Ovogodišnji programski ciklus posvećujemo deci, u želji da im obezbedimo što kvalitetnije uslove za rast, vaspitanje, obrazovanje, zdrav i bezbedan razvoj, kao i podsticanje kreativnosti i fizičke aktivnosti. Kroz dugoročna ulaganja želimo da ostavimo pozitivan trag u svakodnevici dece i doprinesemo ispunjenju ciljeva za njihovu dobrobit.
Verujemo da deca zaslužuju najbolje i zato je stvaranje sigurnog, podsticajnog i kvalitetnog okruženja za najmlađe jedan od najvrednijih oblika korporativne društvene odgovornosti i temelj zdravijih i snažnijih zajednica u budućnosti.
Za realizaciju ovogodišnjeg ciklusa izdvajamo 144,5 miliona dinara koji će biti usmereni na projekte kojima se unapređuju uslovi za razvoj dece u svim oblastima ključnim za napredak društva: obrazovanju, javnom zdravlju, socijalnoj zaštiti, sportu, kulturi i zaštiti životne sredine.
U partnerstvu sa 13 gradova i opština, stvaramo temelje za dugoročni napredak, kreirajući sredinu u kojoj deca imaju prostor da rastu, razvijaju se i budu inspiracija za budućnost zajednica čiji su deo.
Molimo vas da pažljivo pročitate uslove poziva. Ukoliko imate bilo kakvu dilemu u vezi sa uslovima i/ili prijavom možete se obratiti Centru za razvoj liderstva na telefon 060/0212260 ili na mejl adresu zajednicizajedno@nis.rs
Kompanija NIS upućuje poziv javnim ustanovama koje u svom radu obuhvataju i populaciju dece do 15 godina i koje posluju u sledećim oblastima:
• obrazovanje
• javno zdravlje
• socijalna zaštita
• kultura
• sport i
• zaštita životne sredine
iz sledećih gradova i opština: Beograda, Novog Sada, Požarevca, Niša, Čačka, Zrenjanina, Pančeva, Kikinde, Kanjiže, Novog Bečeja, Srbobrana, Žitišta i Velikog Gradišta, da prijave projekte u skladu sa svojim potrebama i uslovima konkursa.
*(pogledati detaljnije rubriku Ko može biti nosilac projekta?)
Konkursom će biti podržane sledeće vrste projektnih aktivnosti za potrebe dece:
• Infrastrukturno unapređenje objekata – spoljašnje i unutrašnje (sanacija, adaptacija, uređenje i sl.)
• Nabavka stručne/specijalizovane/namenske opreme
• Nabavka nameštaja i prateće opreme za uređenje prostora
• Opremanje tematskih prostora u ustanovama koje imaju organizovane programe namenjene deci
• Uređenje i/ili rekonstrukcija dvorišta i okolnog prostora ustanova (mobilijari za decu, travnate površine, igrališta i sl.)
• Uređenje i/ili rekonstrukcija javnih gradskih/opštinskih površina
NAPOMENA: Nabavka opreme podrazumeva i uređenje prostora u kom će se ista koristiti (ako postoji potreba), što znači da troškovi takvog uređenja moraju biti planirani u budžetu projekta.
Nosioci projekata mogu da budu javne ustanove sa sedištem u gradovima i opštinama koji su obuhvaćeni Programom „Zajednici zajedno 2025“.
Napomena: Svi projekti moraju biti realizovani na teritoriji gradova i opština učesnica u Programu.
Nosioci projekata mogu biti:
1. Predškolske ustanove
2. Osnovne škole
3. Domovi zdravlja (za pedijatrijske službe i školske dispanzere)
4. Bolnica (za neonatološka i pedijatrijska odeljenja)
5. Ustanove socijalne zaštite za decu
6. Ustanove kulture (koje u svom radu obuhvataju i populaciju dece do 15 godina)
7. Sportske ustanove (koje u svom radu obuhvataju i populaciju dece do 15 godina)
8. Gradske i opštinske uprave isključivo za projekte koji se odnose na uređenje javnih površina čiji su korisnici deca
Nosioci projekata ne mogu biti:
1. Privatne predškolske ustanove
2. Privatne školske ustanove
3. Vojne i policijske škole
4. Srednje škole i fakulteti/instituti
5. Naučno-istraživačke organizacije i Naučno-tehnološki parkovi
6. Privatne zdravstvene ustanove
7. Privatne ustanove kulture
8. Privatni sportski centri i sportski klubovi
9. Javna preduzeća
10. Privatna preduzeća i kompanije
11. Udruženja građana
Programom neće biti podržane sledeće aktivnosti:
– nabavka opreme namenjena isključivo poboljšanju uslova rada zaposlenih
– aktivnosti usmerene ka promociji političkih stranaka ili stavova
– aktivnosti usmerene ka promociji verskih i religijskih zajednica ili stavova
– aktivnosti usmerene ka sticanju profita
– individualna sponzorstva za učestvovanje u radionicama, seminarima, konferencijama ili kongresima, kotizacije, stipendije za učenike ili obuku zaposlenih u nastavi
– aktivnosti usmerene na realizaciju događaja, kao što su okrugli stolovi, koncerti, filmovi, godišnjice, izleti, objavljivanje knjiga, monografija, brošura, časopisa i slično
– aktivnosti koje su već finansirane iz drugih izvora u okviru naftno-gasnog sektora
– kupovina nepokretnosti
– kupovina opreme koja ne služi sprovođenju projektnih aktivnosti i nije u vezi s projektnim aktivnostima
Svaka javna ustanova može da prijavi samo jedan projekat za realizaciju u 2025. godini u svojstvu nosioca projekta. Jedan projekat može obuhvatiti jednu ili više vrsta aktivnosti predviđenih konkursom.
NAPOMENA: prednost će imati projekti koji svojim aktivnostima rešavaju određeni problem ustanove u celosti, na primer: kompletno sređeni i/ili opremljeni prostori (učionice, čekaonice, ambulante, ordinacije, dečiji prostori u sportskim i ustanovama kulture i dr.); zamenjena stolarija ili instalacije, rešeni svi nedostaci dela ustanove koji predstavljaju celinu namenjenu za boravak dece; uređenje prostora na otvorenom kao jedinstvene celine i drugo.
Prijava za program Zajednici zajedno podrazumeva dostavljanje sledeće obavezne dokumentacije:
– popunjen prijavni formular
– popunjen obrazac budžeta
– popunjeno ovlašćenje za koordinatora projekta (kada koordinator nije i odgovorno/ovlašćeno lice ustanove)
– predračun za nabavku opreme/usluga
– predmer i predračun za izvođenje radova
– saglasnost lokalne samouprave za realizaciju projekta (ukoliko je potrebna) na memorandumu organa koji je izdaje sa pečatom i potpisom odgovornog lica
– saglasnost Zavoda za zaštitu spomenika kulture je dokument koji izdaje Zavod za zaštitu spomenika kulture nadležan za određeni Grad/Opštinu. Ovaj dokument je obavezan za sve ustanove koje planiraju da apliciraju izvođenjem radova na objektu, a čiji su objekti pod zaštitom
– foto dokumentacija postojećeg stanja predmeta predloženog projekta (osim ukoliko se predlog projekta odnosi na uređenje i/ili opremanje potpuno novog prostora koji ustanova do ovog konkursa nije imala)
Predračuni za opremu moraju da budu izdati od ovlašćenog dobavljača/distributera, odnosno od dobavljača registrovanog za prodaju robe/izvršenje usluga koje su predmet projekta.
Predmer i predračun za izvođenje radova mora da bude izdat od licenciranog izvođača radova ili projektanta.
Predlog projekta sa pratećom konkursnom dokumentacijom se dostavlja isključivo putem mejl adrese: zajednicizajedno@nis.rs
Mejl imenovati na latiničnom pismu bez kvačica i navodnika: grad_nosilacprojekta (naziv ustanove)
Fajlove imenovati:
prijavni formular: PFgrad_naziustanove
obrazac budžeta: OBgrad_nazivustanove
ovlašćenje za koordinatora: OKgrad_ nazivustanove
predračun za opremu: PDOgrad_nazivustanove
predmer i predračun za radove: PDRgrad_nazivustanove
saglasnost grada/opštine ili nadležnog organa: SGgrad_nazivustanove (ukoliko je potrebna)
saglasnost Zavoda za zaštitu spomenika kulture: SGZgrad_nazivustanove (ukoliko je potrebna)
fotografije: šalju se u .jpeg ili .jpg formatu bez .zip i .rar fajlova
Prijave poslate na bilo koji drugi način osim elektronskim putem (npr. faksom, poštom, lično) ili na drugu adresu neće biti razmatrane.
Kompanija ne preuzima odgovornost za poslate, a nedospele prijave.
Kompanija će u roku od najmanje 3 radna dana, potvrditi prijem prijave svakom podnosiocu. U slučaju da ne dobijete potvrdu u naznačenom roku, obavezno se informišite putem telefona na broj 060/0212260.
Važna napomena: veličina mejla sa pratećom konkursnom dokumentacijom ne sme da bude veća od 15 MB. Ukoliko dokumentacija prelazi 15 MB, ista se šalje u dva ili više mejlova i tada se dodatni mejlovi imenuju: DODATAK1grad_nazivustanove
Minimalna vrednost projekta mora biti 1.000.000 dinara.
Budžeti Programa po lokalnim samoupravama:
Ukupno: 144.500.000
Komisija tokom selekcije, nakon uvida u kompletnu projektnu dokumentaciju, može da sugeriše reviziju predloženog budžeta i nosiocu vrati projekat na korekciju aktivnosti u skladu sa tim.
– Tehnička ispravnost konkursne dokumentacije
– Opis stanja i potreba
– Obuhvat ciljne grupe
– Održivost projekta
– Opravdanost budžeta u odnosu na predlog projekta
Prvi krug selekcije: U svojstvu konsultanta, organizacija Centar za razvoj liderstva vrši predselekciju koja obuhvata: proveru tehničke ispravnosti i kompletnost prijavne dokumentacije, ispunjenost uslova konkursa i analizu usklađenosti sa ciljevima Programa. Na osnovu tih kriterijuma konsultant dostavlja Komisiji sve pristigle prijave sa sažetkom projektne ideje i preporukom za drugi krug selekcije.
Drugi krug selekcije: Drugi krug selekcije može da podrazumeva obilazak ustanova koje uđu u drugi krug (po procenjenoj potrebi), dodatne razgovore putem telefona, razmenu dodatnih informacija putem mejla, a radi uvida u stanje na terenu u cilju obuhvatnijeg sagledavanja potreba opisanih u prijavnom formularu i izvodljivosti realizacije predloženog projekta.
Završni krug selekcije: Na osnovu svih procena iz oba kruga selekcije, Komisija za izbor projekata koju čine predstavnici Kompanije i predstavnici lokalnih samouprava, donosi odluku o projektima koji će biti podržani u 2025. godini.
Rezultati o izboru projekata za podršku biće objavljeni na sajtu kompanije NIS https://www.nis.rs/zajednici-zajedno/.
Javno će biti objavljene samo informacije o podržanim projektima.
Odluka o podržanim projektima je konačna i protiv nje se ne može izjaviti prigovor. Kompanija neće davati dodatna obrazloženja u vezi sa vrednovanjem svakog pojedinačnog projekta koji nije podržan u okviru Programa, kao ni objavljivati informacije o rangiranju prijavljenih projekata.
Tokom trajanja javnog konkursa biće otvoreni kanali komunikacije sa zainteresovanima putem mejla i telefona.
Telefonske konsultacije će se obavljati svakog radnog dana u periodu od 10 do 18 časova.
Kontakt podaci: Ljubica Maksimović, tel: 060/0212260
e-mail: zajednicizajedno@nis.rs
Konkurs traje od 18. juna 2025. do 12. septembra 2025. godine do 16 časova.
Rezultati će biti objavljeni do 17. oktobra 2025. godine.
Projektne aktivnosti treba planirati tako da počinju od dana uplate sredstava. Finansijska sredstva biće uplaćena nakon potpisivanja pojedinačnih ugovora sa nosiocima projekata (novembar/decembar 2025. godine).
Sve aktivnosti predložene projektom moraju biti realizovane do 30. juna 2026. godine.
Monitoring i evaluacija svih pojedinačnih aktivnosti projekata će se obavljati kontinuirano tokom celog perioda realizacije.
VAŽNA NAPOMENA: Nakon isteka roka za realizaciju projekata, kompanija NIS ne snosi troškove održavanja i servisiranja nabavljene opreme, kao ni troškove zaštite izvršenih radova ili druge povezane troškove.
Odgovorno lice u ime ustanove koja konkuriše preuzima odgovornost za tačnost svih dostavljenih podataka iz prijave. Ukoliko se utvrdi da su podaci u prijavi netačni, prijava će biti odbačena. Komisija zadržava pravo da od podnosioca prijave zatraži dodatnu dokumentaciju.
Obaveze nosilaca projekata kojima je odobreno finansiranje bliže se određuju Ugovorom o finansiranju projekta. Nosilac projekta ima obavezu da isti realizuje na način kako je to opisano u predlogu projekta koji je usvojila Komisija i dobijena sredstva koristi isključivo namenski u skladu sa usvojenim budžetom.
Nosilac projekta je u obavezi da redovno izveštava Kompaniju o statusu realizacije projekta i finansijskim tokovima, i to putem redovnog mesečnog izveštaja svakog 5. u mesecu za prethodni mesec (uz foto i video dokumentaciju ukoliko postoji) i završnog izveštaja koji se podnosi najkasnije 30 dana od dana završetka projekta.
Nosioci projekata mogu da planiraju aktivnosti u cilju informisanja javnosti o projektu, ali su u obavezi da o tome obaveste Kompaniju najmanje 20 dana pre planirane objave ili planiranog datuma za promociju, kao i da se pridržavaju smernica za komunikaciju u pogledu upotrebe kompanijskog obeležja i isticanja vidljivosti/podrške Kompanije u realizaciji projekta. O svakom predlogu promocije se odlučuje posebno, u komunikaciji i uz saglasnost Kompanije.
Ukoliko Nosilac projekta ne ispunjava obaveze definisane Ugovorom ili se utvrdi nenamensko trošenje sredstava, Kompanija može zahtevati raskid Ugovora i povraćaj dela ili celokupnog iznosa uplaćenih sredstava.
Organizacija „Centar za razvoj liderstva“ će, u svojstvu Konsultanta, imati uvid u kompletnu projektnu dokumentaciju na osnovu čega može kontaktirati podnosioce prijava za sve dodatne informacije i dopunu dokumenata.
Program „Zajednici zajedno“ kompanije NIS pokrenut je 2009. godine u duhu korporativne društvene odgovornosti.
SAZNAJ VIŠEIzabrani projekti usmereni su na unapređenje uslova za obrazovanje mladih u skladu sa savremenim modelima učenja i podizanje kapaciteta naučnih ustanova
SAZNAJ VIŠE