Arhiva vesti

„Fresh“ – novi brend kompanije NIS

мај 18, 2012

Kompanija NIS a.d. uvela je novi potrošački brend pod imenom „Fresh“ koji označava novitete u restoranima i komercijalnim prostorima maloprodajnih objekata kompanije. Aleksandar Malanjin, izvršni direktor Bloka "Promet", Nadežda Korobejnikova, zamenik Izvršnog direktora Bloka Promet za maloprodaju i Kim Hanslin, generalni direktor kompanije “Kotipizza” (s leva na desno) Novi brend označava prelaz na restorane i prodavnice prilagođene i uređene po savremenim principima koji pružaju komfornu uslugu potrošačima. „Fresh“ takođe znači i osveženje u ponudi robe široke potrošnje domaćih i svetskih brendova u NIS-ovim prodavnicama, poput namirnica u vidu svežeg voća, pića, brze hrane, slanog i slatkog programa, kao i drugog asortimana. Brend će značiti i proširenu ponudu za potrošače u NIS-ovim restoranima, a posebno iznenađenje jeste uvođenje proizvoda kompanije “Kotipizza” u ponudu. “Kotipizza” predstavlja najveći lanac picerija u severnoj Evropi, dok posluju i u Rusiji, Južnoj Koreji i drugim zemljama, a poznati su po tome da je u Njujorku njihova pica sa dimljenim mesom proglašena za najbolju na svetu. „Uvođenjem „Fresh“ brenda i širenjem restoranskog i prodajnog koncepta usluge prema potrošačima, želeli smo da ostanemo aktuelni kod njih i ponudimo im svetski kvalitet i vrednost za novac. Mislimo da je bitno da NIS nastavi da modernizuje svoje usluge i proizvode, a u tom smislu i liderski pristup u širenju asortimana robe široke potrošnje ne bi trebao da bude iznenađenje za naše potrošače. Potrošači će sada moći da kupe jednu od najboljih pica na svetu ili sveže voće, i na taj način mi smo dopunili lepezu proizvoda koje nudimo, a sve na korist naših klijenata“, izjavio je Aleksandar Malanjin, izvršni direktor Bloka promet NIS-a. Struktura prodaje u maloprodajnim objektima NIS-a obuhvata više od 4.000 artikala iz različitih oblasti, a osim redovne ponude naftnih derivata i tečnog naftnog gasa, na benzinskim stanicama može se naći i bogat spekat robe široke potrošnje.