//= bu('dist/style.css') ?>
Više od 1.000 domaćih i međunarodnih brandova, nalazilo se na listi finalista koja je pripremljena u saradnji sa vodećim agencijama za istraživanje tržišta (GfK, Ipsos Puls, Mareco Index Bosnia i Valicon). Najbolji su izabrani po kriterijumima kvaliteta, pouzdanosti, prepoznatljivosti i emotivnog odnosa potrošača. U procesu odabira uz stručno veće, učestvovalo je više od 20.000 potrošača. Nagradu je ispred kompanije G Petrola doo Sarajevo koja upravlja benzinskim stanicama GAZPROM, primio direktor Branko Radujko. “Za nas priznanje Superbrands predstavlja još jednu vrlo značajnu potvrdu kvaliteta proizvoda i usluga koje nudimo na GAZPROM benzinskim stanicama širom BiH. Pojavili smo se na ovom tržištu tokom prošle godine, nudeći prvoklasna goriva evro kvaliteta iz modernizovane Rafinerije Pančevo, vrhunska ulja i maziva G-Energy te širok asortiman i izvanrednu uslugu u prodavnicama i restoranima, a za kratko vreme smo uspostavili odnos snažnog poverenja sa potrošačima. Ovaj uspeh je još veći kada uzmemo u obzir činjenicu da je na bosanskohercegovačkom tržištu konkurencija u trgovini naftnim derivatima, kako u maloprodaji tako i u veleprodaji izuzetno jaka. Ovo priznanje nas podstiče da nastavimo kako smo počeli, da unapređujemo i radujemo naše klijente, vodeći računa o njihovim potrebama i mogućnostima”, rekao je u svom obraćanju direktor G Petrola Branko Radujko. Organizacija Superbrands prisutna je u 88 zemalja sveta, a 2008. godine započela je s radom i u Bosni i Hercegovini. Kao organizacija koja se temelji na identifikaciji i imenovanju izvanrednih tržišnih marki, Superbrands analizira ostvarenja određene tržišne marke i prepoznaje one koji ostvaruju više od svoje konkurencije te ih nagrađuje visoko priznatim Superbrands statusom.