//= bu('dist/style.css') ?>
U ime kompanije NIS nagradu za najbolji korporativni brend primila je Sanja Lubardić, zamenik generalnog direktora i direktor Funkcije za odnose sa javnošću i komunikacije NIS-a, a priznanje za potrošački brend Pavel Kandalincev, zamenik direktora Bloka Promet za maloprodaju Priznanje „Najbolje iz Srbije“ dodeljuje Privredna komora Srbije u saradnji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija, najboljim robnim i korporativnim brendovima u Srbiji, kao i najboljim izvoznicima, manifestacijama i „startap“ preduzećima. Poseban kredibilitet nagradi daje činjenica da se najbolji brendovi biraju na osnovu glasova samih potrošača, ali i stručne javnosti, tržišno – finansijskih parametara i ocene stručnog žirija. U ime kompanije NIS nagradu za najbolji korporativni brend primila je Sanja Lubardić, zamenik generalnog direktora i direktor Funkcije za odnose sa javnošću i komunikacije NIS-a, a priznanje za potrošački brend Pavel Kandalincev, zamenik direktora Bloka Promet za maloprodaju. Priznanje „Najbolje iz Srbije“ dodeljuje Privredna komora Srbije u saradnji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija, najboljim robnim i korporativnim brendovima u Srbiji „Ovo je četvrti put da naša kompanija dobija nagradu 'Najbolje iz Srbije' što je samo još jedna potvrda prepoznatljivosti našeg brenda i kvaliteta roba i usluga koje pružamo svojim potrošačima. Prestižno priznanje koje smo dobili pokazatelj je da se naša kompanija razvija na pravi način“, izjavila je Sanja Lubardić. Priznanja „Najbolje iz Srbije“ dodeljuju se 12. godinu zaredom, a među laureatima ovogodišnje nagrade našlo se oko 200 najboljih srpskih brendova, među kojima su i „Delez Srbija“, „Hemofarm“, „Tigar“, „Karneks“, „Metalac“ i mnogi drugi.