Arhiva vesti

NIS na putu liderske pozicije u biznisu sa uljima

мај 15, 2012

NIS se danas na 79. Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu predstavio sa uljnim brendovima NISOTEC i G-energy. Pored skoro 180 NISOTEC proizvoda koji se plasiraju na tržište u više vrsta pakovanja, NIS konstantno prati dešavanja na tržištu motornih ulja i novih generacija motora i u skladu sa tim razvija nove proizvode. Reč je o motornim uljima koja su nastala korišćenjem savremenih tehnologija, temeljnim istraživanjem tržišta i osluškivanjem potreba kupaca. Pored brenda NISOTEC, NIS je i ovlašćeni distributer G-energy ulja za Balkan. Ova linija ulja i maziva Gasprom njefta proizvodi se u Italiji po najnovijoj tehnologiji i namenjena je premijum sektoru. G-energy brend obuhvata asortiman sintetičkih i polusintetičkih ulja namenjenih motorima evropskih, japanskih i američkih proizvođača putničkih automobila poslednje generacije. Direkcije maziva NIS a.d. u protekloj godini zabeležila je zapažene poslovne rezultate, koji kompaniju približavaju ostvarenju jednog od strateških ciljeva– dostizanja regionalne liderske pozicije u biznisu sa uljima. U prošloj godini ostvaren je rast prometa od 75% u odnosu na 2010. godinu, a rezultati u prvom kvartalu 2012. ukazuju na nastavak trenda rasta. Započeto je i osvajanje regionalnog tržišta proširenjem distributerske mreže na BiH, Crnu Goru, Makedoniju, Mađarsku, Sloveniju, kao i Hrvatsku, Bugarsku, Rumuniju i Albaniju. Kvalitet NISOTEC proizvoda dokazan je i prošlogodišnjim osvajanjem Velikog šampionskog pehara na Međunarodnom poljoprivrednim sajmu u Novom Sadu za kvalitet proizvoda, kao i sa sedam velikih zlatnih, četiri zlatne i jedne srebrne medalje za kvalitet. -Ovaj cilj ostvarili smo stalnim radom na poboljšanju kvaliteta proizvoda, savremenom organizacijom poslovanja, angažovanjem stručnog kadra, kao i novim vizuelnim identitetom koji prati savremene trendove u dizajnu i kvalitet proizvoda. U ovoj godini nastavićemo da ulažemo u nove proizvode i unapređenje njihovog kvaliteta, planiramo dalje povećanje plasmana, kako na domaćem, tako i na regionalnom tržištu, istakao je Dmitrij Vukolov, direktor Direkcije maziva.