//= bu('dist/style.css') ?>
Ovom prilikom razmotrena su i pitanja poslovanja biznisa maziva NIS-a, ukazano je na glavne izazove sa kojima se susreće tržište ulja i maziva, a predstavljeni su i modeli inovativnog marketinga u ovom segmentu poslovanja. NIS već petu godinu za redom organizuje ovakvu manifestaciju sa ciljem unapređenja, razvoja i razmene stručnih iskustva. Skup je okupio brojne regionalne distributere i partnere Svečani skup otvorio je direktor Direkcije ulja i maziva Dmitrij Vukolov koji je tom prilikom naglasio: „Biznis maziva je jedna od ključnih oblasti non fuel biznisa kompanije i važna alatka za povećanje poznatosti brenda i lojalnosti potrošača. Naša kompanija konstantno razvija i primenjuje inovacije u biznisu, što je doprinelo da postanemo jedan od lidera u regionu. Za nas je takođe važna saradnja koju imamo sa distributerima kako u Srbiji, tako i u regionu i verujem da ćemo zajedničkim snagama uspeti da ostvarimo postavljene ciljeve i ostvarimo viziju, a to je jačanje liderske pozicije u Srbiji, kao i osvajanje regionalnog tržišta u biznisu ulja i maziva“. Dodatne informacije: NISOTEC proizvodi zauzimaju 22% tržišta u Srbiji i 5.3% tržišta Balkanskog regiona. Osim u Srbiji, NISOTEC ulja i maziva dostupna su i u devet zemalja u regionu: Slovenija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Makedonija, Rumunija, Bugarska, Grčka i Albanija. U Srbiji, Bosni i Hercegovini, Bugarskoj i Rumuniji, NISOTEC maziva plasiraju se u okviru sopstvene maloprodajne mreže kao i kroz saradnju sa direktnim kupcima, dok se u ostalim zemljama prodaju preko distributera. NISOTEC ulja imaju najbolji odnos cene i kvaliteta, obezbeđuju zaštitu i pouzdan rad motora i uštedu goriva.