//= bu('dist/style.css') ?>
Dmitrij Vukolov, direktor Direkcije maziva u kompaniji NIS, predstavio je prisutnima brend NISOTEC, lidera na domaćem tržištu maziva i jednog od deset najprodavanijih brendova na Balkanu Zahvaljujući konstantnom unapređenju proizvodnje, paleti od preko 170 vrsta proizvoda i 500 različitih artikala, kao i kvalitetom ulja koji potvrđuje više od 30 odobrenja najpoznatijih proizvođača motornih vozila, brend NISOTEC je postao lider na domaćem tržištu maziva i jedan od deset najprodavanijih brendova na Balkanu. Najviši kvalitet proizvoda kompanije NIS potvrđen je i na ovogodišnjem 85. Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu, na kome je kompanija osvojila veliki šampionski pehar za vrhunski kvalitet motornih, hidrauličnih i transmisionih ulja, kao i osam velikih zlatnih medalja i šest zlatnih medalja za kvalitet proizvoda iz NISOTEC palete. Najviši kvalitet proizvoda kompanije NIS potvrđen je i na ovogodišnjem 85. Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu, na kome je kompanija osvojila veliki šampionski pehar za vrhunski kvalitet NISOTEC proizvoda „NISOTEC brend je do sada osvojio skoro 40 medalja za kvalitet, što uz odobrenja vodećih svetskih proizvođača vozila predstavlja garanciju kvaliteta i prepoznatiljivosti našeg brenda na domaćem i tržištu regiona. Naš cilj je da konstantnim tehnološkim unapređenjima i primenom novih rešenja jačamo lidersku poziciju na domaćem tržištu i obezbedimo bolju poziciju brenda u zemljama regiona“, istakao je Dmitrij Vukolov, direktor Direkcije maziva u kompaniji NIS. Kao odgovorna kompanija, NIS usklađuje svoju proizvodnju maziva i sa savremenim ekološkim standardima. U tom cilju završena je druga faza modernizacije laboratorije maziva, razvijena nova paleta „ECO FRIENDLY“ ekološki prihvatljivih maziva u cilju očuvanja životne sredine. Na tržištu se, takođe, prodaje NISOTEC AdBlue za Euro 4 i Euro 5 motore koji smanjuje sadržaj azotnih oksida u izduvnim gasovima. NIS na tržištu, pored brenda NISOTEC nudi i široku paletu internacionalnog brenda G-Energy, koji obuhvata asortiman sintetičkih i polusintetičkih ulja za motore evropskih, japanskih i američkih proizvođača putničkih automobila poslednje generacije. Sinergijom ova dva brenda, NIS pokriva sve segmente tržišta maziva u Srbiji i regionu.