//= bu('dist/style.css') ?>
NIS je izložbom "Od fosila do automobila" svečano otvorio svoj renovirani muzej u Novom Sadu Posetioci izložbe imali su priliku da se, kroz edukativno-interaktivnu postavku, upoznaju sa nastankom nafte i da vide ceo proces njene proizvodnje i prerade, kao i put naftnih derivata do benzinskih stanica i krajnjih potrošača. Takođe, gosti NIS-ovog muzeja imali su priliku da učestvuju u eksperimentima i da čuju iskustva starijih naftaša. Tema stalne postavke renoviranog muzeja NIS-a je "Budućnost na delu" i čine je tri narativne celine: prošlost, sadašnjost i budućnost. Razvoj kompanije prikazan je kroz svedočenja bivših i sadašnjih zaposlenih i kroz njihove doživljaje, iskustva i sećanja. Posetioci izložbe imali su priliku da se upoznaju sa nastankom nafte i da vide ceo proces njene proizvodnje i prerade U muzeju su izloženi eksponati velike vrednosti koji svim posetiocima omogućavaju da saznaju više o prvim bušotinama, o počecima istraživanja i proizvodnje nafte i gasa, kao i o njihovoj preradi. Takođe, predstavljen je i istorijat razvoja benzinskih stanica na ovim prostorima, a muzejska postavka donosi priču o razvoju posleratne Jugoslavije i jedne od najvažnijih privrednih grana u našoj zemlji – energetike. Naftna industrija je u velikoj meri uticala na razvoj države "NIS-ov muzej je mnogo više od zbirke eksponata – on predstavlja svedočanstvo o razvoju energetike na ovim prostorima, kao i o nastanku jednog novog zanimanja – naftaša. Za nas, zaposlene NIS-a, on ima sentimentalnu vrednost, a za našu zajednicu istorijski značaj. Naziv nove muzejske postavke "Budućnost na delu", ujedno je i naš korporativni slogan. Njime želimo da poručimo da ćemo, kao društveno odgovorna kompanija, nastaviti da ulažemo u našu zajednicu i društvo, ali i u tradiciju, očuvanje nasleđa i promovisanje pravih vrednosti", rekla je povodom otvaranja renoviranog muzeja NIS-a Sanja Lubardić, direktorka Funkcije za odnose sa javnošću i komunikacije. NIS već šestu godinu zaredom učestvuje u kulturnoj manifestaciji "Noć muzeja". Na ovaj način kompanija želi da javnost bliže upozna sa svojom tradicijom i vrednostima i sa industrijom koja je u velikoj meri uticala na razvoj zemlje.