Arhiva vesti

Sberbanka i Telenor novi partneri NIS-a i Idee u programu Super kartica

новембар 12, 2013

Kompanije NIS i IDEA, partneri u zajedničkom programu lojalnosti pod nazivom „Super Kartica“ danas su potpisale protokol o saradnji sa novim partnerima, Sberbankom i Telenorom.

Valerij Ovsjanikov, Kiril Kravčenko, Ivan Todorić, Uve Fredhajm   Protokol su potpisali Kiril Kravčenko, generalni direktor NIS-a, Ivan Todorić, predsednik Nadzornog odbora Agrokora, Valerij Ovsjanikov, predsednik Izvršnog odbora Sberbanke i Uve Fredhajm, generalni direktor Telenora u Srbiji. Zahvaljujući saradnji četiri kompanije, potrošači u Srbiji, a uskoro i u regionu će moći da uživaju u brojnim pogodnostima koje nudi jedinstveni program nagrađivanja „Super Kartica“. Sberbanka kao najveća ruska banka sa preko 100 miliona klijenata i preko 18 hiljada ekspozitura uvek želi da bude blizu svojih klijenata i svoje usluge kreira na fleksibilan način prema aktuelnim potrebama klijenata kako bi oni bili servisirani brzo, efikasno i sa širokom lepezom zanimljivih proizvoda koji odgovaraju aktuelnim potrebama klijenata. U okviru ovog programa ponudiće specijalne proizvode i usluge za sve korisnike Super Kartice. Ulazak Telenora u program, kao mobilnog operatora sa velikom korisničkom bazom znači da su sada programom pokrivene sve osnovne oblasti potrošačkih potreba. Čak milion Super Kartica nakon samo pet meseci od lansiranja je dokaz da su i kupci prihvatili ovaj program. U ovom trenutku je više od 500 maloprodajnih objekata i više od 200 naseljenih mesta pokriveno programom i do sada je ostvareno više od deset miliona kupovina provlačenjem „Super Kartice“. Začetnici programa Super kartica: NIS i IDEA   Kao što su obećale dve kompanije, NIS i IDEA u maju kad je program lansiran, uključivаnjem novih pаrtnerа se povećаvаju pogodnosti zа potrošače prilikom svake kupovine. Najveću prednost ovog programa predstavlja jednostаvno sаkupljаnje bodovа i mogućnost dodаtnih uštedа. „Super Kartica“ je prvi program lojalnosti ove vrste i veličine. Zahvaljujući centralizovanom sistemu, svim kompanijama je omogućeno da bolje upoznaju nаvike i ponаšаnje svojih potrošаčа kako bi mogle da kreiraju ponude u skladu sa individuаlnim potrebаmа korisnikа, nagrađujući njihovu vernost.