Arhiva vesti

Studentima Ekonomskog fakulteta u Beogradu predstavljen brend NISOTEC

мај 9, 2017

Predavanje je imalo za cilj da studentima približi kako u praksi funkcioniše stvaranje brenda i njegovo tržišno pozicioniranje na lokalnom i regionalnom tržištu. Prema rečima Tatjane Cvetkov Čikošev, poslovanje u uslovima konkurentnog tržišta, postavlja velike izazove ispred kompanija, pogotovu onih koje su u toku stvaranja imena i marke proizvoda, tako da one moraju posebnu pažnju da posvete strategiji integrisanih marketing komunikacija. „Cilj, koji smo postavili definišući strategiju, bio je da brend NISOTEC uđe u grupu brendova-lidera na Balkanu po obimu prodaje, uslugama, kvalitetu i tehnologijama. Zahvaljujući posvećenosti, kvalitetu, kreativnosti, timu stručnjaka i profesionalaca, od nepoznatog brenda je stvoren brend koji je danas lider na tržištu Srbije i u top šest brendova maziva na Balkanu“, rekla je Tatjana Cvetkov Čikošev. Brend NISOTEC predstavlja široku paletu proizvoda ulja i maziva od najkvalitetnijih sirovina u saradnji sa svetski poznatim proizvođačima aditiva i baznih ulja, a njihovom upotrebom omogućuje se značajna ušteda goriva, bolja zaštita motora od korozije, a samim tim i duži radni vek motora.