//= bu('dist/style.css') ?>
Kompanija NIS ponovo je ove godine izabrana među vodeće domaće korporativne brendove u akciji „Najbolje iz Srbije 2019“ koju je organizovala Privredna komora Srbije u saradnji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije.
28. Novembar 2019.NIS je, treću godinu zaredom, osvojio priznanje u kategoriji „Proizvodna dobra i poslovne usluge“ što je nova potvrda da su i potrošači i stručna javnost prepoznali NIS kao jednog od lidera na domaćem tržištu i kompaniju koja je posvećena neprestanom unapređenju kvaliteta svojih proizvoda i usluga.
U ime NIS-a priznanje je na svečanosti u beogradskom hotelu „Hajat“ primio Vadim Smirnov, zamenik generalnog direktora i direktor Funkcije za odnose sa državnim organima i korporativne komunikacije. Za kompaniju je od posebne važnosti činjenica da je u akciji „Najbolje iz Srbije“ presudan glas potrošača koji su tokom procesa izbora imali mogućnost i da direktno glasaju za omiljene brendove. Ovo priznanje za NIS ujedno predstavlja i obavezu da nastavi da radi na jačanju odnosa sa potrošačima, unapređenju poslovanja u svim segmentima i kreiranju inovativnih proizvoda i usluga na domaćem tržištu.
Dodeli nagrada prisustvovale su brojne javne ličnosti među kojima i ministarka bez portfelja zadužena za demografiju i populacionu politiku Slavica Đukić Dejanović i ministar za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja Zoran Đorđević.
Ovo je peti put da NIS osvaja priznanja u okviru akcije „Najbolje iz Srbije“. Pored nagrade za najbolji korporativni brend kompanija je dobila priznanja i za svoja dva maloprodajna brenda – GAZPROM i NIS Petrol benzinske stanice.
Kampanja za izbor najboljih domaćih brendova prvi put je organizovana 2004. godine pod nazivom „Najbolje robne marke Srbije“ da bi 2008. godine naziv bio promenjen u „Najbolje iz Srbije”, kako bi se proširio opseg nominacija. Osnovni cilj manifestacije je afirmacija domaćih kompanija i proizvoda koji su po kvalitetu, ceni i ostalim elementima, ravnopravni svetskim konkurentima. Ove godine priznanja su dodeljena u 23 kategorije, a pored glasova potrošača o uspešnosti brendova odlučili su tržišno-finansijski parametri i ocene stručnog žirija.