Menadžment sistemi i sertifikati

Naši sertifikovani sistemi upravljanja garantuju da se naši procesi odvijaju prema standardima

U Kompaniji je uspostavljen i sertifikovan integrisani sistem menadžmenta (IMS) u okviru koga funkcionišu:

  • Sistem menadžmenta kvalitetom u skladu sa zahtevima standarda ISO 9001:2015
  • Sistem menadžmenta životnom sredinom u skladu sa zahtevima standarda ISO 14001:2015
  • Sistem menadžmenta bezbednošću i zdravljem na radu u skladu sa zahtevima standarda ISO 45001:2018
  • Sistem menadžmenta energijom u skladu sa zahtevima standarda EN ISO 50001:2018
  • Sistem menadžmenta imovinom u skladu sa zahtevima standarda ISO 55001:2014, sa obimom primene na tehnološku opremu
  • Sistem menadžmenta bezbednošću hrane u skladu sa zahtevima standarda EN ISO 22000:2018
  • Sistem menadžmenta bezbednošću drumskog transporta u skladu sa zahtevima standarda ISO 39001:2012

čijom primenom se uspešno ostvaruju postavljeni ciljevi. Nivo posvećenosti svih zaposlenih ka primeni i unapređenju IMS je veoma visok.

U osnovi sistema menadžmenta ISO 9001 ugrađeni su i dodatni specifični zahtevi kao što su CE znak za putne i polimermodifikovane bitumene (ISO 14023, ISO 12591), obezbeđenje kvaliteta u proizvodnji, skladištenju i distribuciji avio goriva (EI JIG 1530), sertifikat za održivost biogoriva u skladu sa ISCC EU standardom sa statusom „Trader with storage“, akreditacija laboratorija (ISO 17025), akreditacija inspekcijskog tela tipa C (ISO 17020), zahtevi kvaliteta pri zavarivanju (EN ISO 3834), upotreba opreme u potencijalno eksplozivnoj atmosferi- Ex zaštita (EN 60079-19).

Svi primenjeni sistemi doprinose povećanju našeg kredibiliteta i jačanju poverenja naših poslovnih partnera.

Sve svoje aktivnosti u Kompaniji obavljamo sa nastojanjem da razumemo potrebe i ispunimo očekivanja zainteresovanih strana uz zadovoljenje propisa i u skladu sa najvišim standardima poslovanja i zahtevima tržišta.

U odnosima sa zainteresovanim stranama negujemo stalnu komunikaciju, uzajamno poverenje, partnerstvo i otvoreni dijalog. Kako je zadovoljenje zainteresovanih strana od najveće važnosti za našu kompaniju investira se u tehnološka unapređenja i ulaže se u programe za povećanje kompetencija i motivacije zaposlenih u cilju podizanja kvaliteta proizvoda i usluga, povećanja pouzdanosti snabdevanja energijom i povećanja energetske efikasnosti, smanjenja zagađenja životne sredine, smanjenja rizika po zdravlje i bezbednost zaposlenih, povećanja bezbednosti opreme i objekata i povećanje pouzdanosti i integriteta tehnološke opreme.

Redovno se u Kompaniji prikupljaju i analiziraju podaci i informacije radi demonstriranja pogodnosti i efektivnosti integrisanog sistema menadžmenta, vrednovanja mogućnosti za stalno poboljšavanje i vrednovanje efekata mera sprovedenih u okviru procesa stalnog poboljšavanja efektivnosti integrisanog sistema menadžmenta.

Poboljšanje efikasnosti biznis procesa u Kompaniji se, pored ostalog, sprovodi primenom instrumenata Lean Six Sigma koji podrazumeva podizanje performansi posmatranog biznis procesa. Stalno poboljšavanje efektivnosti i efikasnosti integrisanog sistema menadžmenta je jedan od ciljeva naše Kompanije.

NIS a.d. Novi Sad

NAFTAGAS Naftni servisi d.o.o

NAFTAGAS Tehnički servisi d.o.o.

NAFTAGAS NTC d.o.o.

NIS MTO d.o.o. Beograd (MTO)

NIS Petrol a.d. Beograd