//= bu('dist/style.css') ?>
Дневне новине “Blic” Компанија НИС је увела је нови потрошачки бренд „Brend Fresh” који означава новитете у ресторанима и продавницама НИС-а, а прво представљање овог бренда озваничено је на бензинској станици НИС-а „Змај 2” на аутопуту Београд-Нови Сад. У НИС-овим продавницама се од сада могу позарити и свеже воће, пиће, брза храна, слани и слатки програм. Поред тога, НИС је увео и производе компаније „Котипица”, највећег ланца пицерија у Северној Европи. Испред компаније НИС је том приликом говорио Александар Малањин извршни директор Блока промет НИС-а, који је истакао да овај догађај представља важну фазу у развоју малопродаје и најавио да ће НИС у овој години уложити 462 милиона динара у обнављање бензинских станица у Србији. Малањин је рекао и да НИС у Србији планира да до августа ребрендира 23 бензинске станице НИС-а, од којих ће 37 ускоро бити пуштене у рад. НИС је током викенда припремио акцију „Super fresh викенд”, у оквиру које ће потрошачи, уз греб срећку, за сваку куповину моћи да добију неки од 3.000 поклона из асортимана „Fresh” продавница, а моћи ће да добију и гратис пицу уз сваку купљењу „Котипицу”.