//= bu('dist/style.css') ?>
НИС је добитник сребрног признања Удружења за тржишне комуникације за сајамски штанд на овогодишњем 51. Међународном салону аутомобила. Награду за једно од најбољих креативних остварења у области маркетинга ове године, је НИС-у доделио стручни жири Удружења за тржишне комуникације који чине истакнути стручњаци маркетиншке струке. Награду је у име НИС-а примила Милица Стевовић, директорка Сектора за корпоративни бренд Међу добитницима су и агенција Сачи и Сачи за кампању „Сигурна кућа“ која је урађена за Фонд Б92, Фрутабела, Рајфајзен – кеш кредит, Књаз Милош Ремикс и Изложба 4 мачора. За најбољи ТВ спот проглашен је Телеком - Безбедност у саобраћају, златно признање за серију радио спотова освојио је Чипси – Бракус, док је злато за најбољи принт припало раду Архипелаг: Човек-књига. Традиционална УЕПС-ова награда за животно дело додељена је Дејану Бојовићу Бојкету, креативном директору Публицис Групе Србија.