Архива вести

НИС добитник признања Удружења за тржишне комуникације

December 12, 2000

НИС је добитник сребрног признања Удружења за тржишне комуникације за сајамски штанд на овогодишњем 51. Међународном салону аутомобила. Награду за једно од најбољих креативних остварења у области маркетинга ове године, је НИС-у доделио стручни жири Удружења за тржишне комуникације који чине истакнути стручњаци маркетиншке струке. Награду је у име НИС-а примила Милица Стевовић, директорка Сектора за корпоративни бренд Међу добитницима су и агенција Сачи и Сачи за кампању „Сигурна кућа“ која је урађена за Фонд Б92, Фрутабела, Рајфајзен – кеш кредит, Књаз Милош Ремикс и Изложба 4 мачора. За најбољи ТВ спот проглашен је Телеком - Безбедност у саобраћају, златно признање за серију радио спотова освојио је Чипси – Бракус, док је злато за најбољи принт припало раду Архипелаг: Човек-књига. Традиционална УЕПС-ова награда за животно дело додељена је Дејану Бојовићу Бојкету, креативном директору Публицис Групе Србија.