//= bu('dist/style.css') ?>
Ланац бензинских станица НИС-а је освојио прво место по гласовима српских потрошача у истраживању за Best Buy Award, које је спровела швајцарска организација ICERTIAS (International Certification Association). Потрошачи су препознали бензинске станице НИС-а као симбол најбољег односа цене и квалитета на домаћем тржишту у истраживању за Best Buy Award (награду за најбољу куповну) које је спроведено у последњем кварталу прошле године на репрезентативном узорку грађана Србије старијих од 15 година. Искључиво се уважавало мишљење, ниво задовољства и перцепција потрошача заснована на њиховом личном искуству током спровођења овог истраживања. НИС има највећу и најраспрострањенију малопродајну мрежу у Србији од око 350 бензинских станица, које послују под два бренда: премијум GAZPROM и потрошачки НИС Петрол. Истраживање за Best Buy Award је у Србији обухватало 57 различитих економских категорија у секторима као што су ланци бензинских станица, малопродаја, храна, воћни сокови, минерална вода, кућни апарати, телекомоникације, финансије и многи други. Best Buy Award признање су добиле бројне регионалне компаније попут словеначког Телекома, Подравке, Дуката, Леда, Лидла, као и међународне компаније попут Кока Коле, Данонеа, Бајерсдорфа, Др. Еткера, Уникредит банке.