Архива вести

Студентима Економског факултета у Београду представљен бренд NISOTEC

December 12, 2000

Предавање je имало за циљ да студентима приближи како у пракси функционише стварање бренда и његово тржишно позиционирање на локалном и регионалном тржишту. Према речима Татјане Цветков Чикошев, пословање у условима конкурентног тржишта, поставља велике изазове испред компанија, поготову оних које су у току стварања имена и марке производа, тако да оне морају посебну пажњу да посвете стратегији интегрисаних маркетинг комуникација.  „Циљ, који смо поставили дефинишући стратегију, био је да бренд NISOTEC уђе у групу брендова-лидера на Балкану по обиму продаје, услугама, квалитету и технологијама. Захваљујући посвећености, квалитету, креативности, тиму стручњака и професионалаца, од непознатог бренда je створен бренд који је данас лидер на тржишту Србије и у топ шест брендова мазива на Балкану“,  рекла је  Татјана Цветков Чикошев. Бренд NISOTEC представља широку палету  производа уља и мазива од најквалитетнијих сировина у сарадњи са светски познатим произвођачима адитива и базних уља, а њиховом употребом омогућује се значајна уштеда горива, боља заштита мотора од корозије, а самим тим и дужи радни век мотора.