//= bu('dist/style.css') ?>
Овом приликом размотрена су и питања пословања бизниса мазива НИС-а, указано је на главне изазове са којима се сусреће тржиште уља и мазива, а представљени су и модели иновативног маркетинга у овом сегменту пословања. НИС већ пету годину за редом организује овакву манифестацију са циљем унапређења, развоја и размене стручних искуства. Свечани скуп отворио је директор Дирекције уља и мазива Дмитриј Вуколов који је том приликом нагласио: „Бизнис мазива је једна од кључних области non fuel бизниса компаније и важна алатка за повећање познатости бренда и лојалности потрошача. Наша компанија константно развија и примењује иновације у бизнису, што је допринело да постанемо један од лидера у региону. За нас је такође важна сарадња коју имамо са дистрибутерима како у Србији, тако и у региону и верујем да ћемо заједничким снагама успети да остваримо постављене циљеве и остваримо визију, а то је јачање лидерске позиције у Србији, као и освајање регионалног тржишта у бизнису уља и мазива“.