//= bu('dist/style.css') ?>
Компанија НИС а.д. увела је нови потрошачки бренд под именом „Fresh“ који означава новитете у ресторанима и комерцијалним просторима малопродајних објеката компаније. Александар Малањин, извршни директор Блока "Промет", Надежда Коробејникова, заменик Извршног директора Блока Промет за малопродају и Ким Ханслин, генерални директор компаније “Kotipizza” (с лева на десно) Нови бренд означава прелаз на ресторане и продавнице прилагођене и уређене по савременим принципима који пружају комфорну услугу потрошачима. „Fresh“ такође значи и освежење у понуди робе широке потрошње домаћих и светских брендова у НИС-овим продавницама, попут намирница у виду свежег воћа, пића, брзе хране, сланог и слатког програма, као и другог асортимана. Бренд ће значити и проширену понуду за потрошаче у НИС-овим ресторанима, а посебно изненађење јесте увођење производа компаније “Kotipizza” у понуду. “Kotipizza” представља највећи ланац пицерија у северној Европи, док послују и у Русији, Јужној Кореји и другим земљама, а познати су по томе да је у Њујорку њихова пица са димљеним месом проглашена за најбољу на свету. „Увођењем „Fresh“ бренда и ширењем ресторанског и продајног концепта услуге према потрошачима, желели смо да останемо актуелни код њих и понудимо им светски квалитет и вредност за новац. Мислимо да је битно да НИС настави да модернизује своје услуге и производе, а у том смислу и лидерски приступ у ширењу асортимана робе широке потрошње не би требао да буде изненађење за наше потрошаче. Потрошачи ће сада моћи да купе једну од најбољих пица на свету или свеже воће, и на тај начин ми смо допунили лепезу производа које нудимо, а све на корист наших клијената“, изјавио је Александар Малањин, извршни директор Блока промет НИС-а. Структура продаје у малопродајним објектима НИС-а обухвата више од 4.000 артикала из различитих области, а осим редовне понуде нафтних деривата и течног нафтног гаса, на бензинским станицама може се наћи и богат спекат робе широке потрошње.