Архива вести

NISOTEC – лидер на тржишту по успешности пословања и квалитету производа

December 12, 2000

НИС је у оквиру учешћа на Међународном сајму аутомобила Belgrade Car show 2014 представио резултате пословања у 2013 једног од својих бизнис праваца који се баве мазивима. Наиме, НИС је ојачао своју лидерску позицију на пољу мазива, и у 2013. години остварио 22 одсто учешћа на тржишту Србије. Раст од 3 одсто у односу на претходну годину постигнут је захваљујући унапређењу пословања и увођењу нових технологија, упркос економској кризи и благом паду учешћа осталих главних учесника у овом бизнису. Из године у годину, НИС унапређује своју прозводњу мазива, ширећи палету домаћих, квалитетних производа. У складу са тим, компанија на тржиште пласира нова моторна уља који задовољавају све захтеве произвођача мотора и важеће сертификате ISO 9001 i ISO 14001. Dmitrij Vukolov, direktor Direkcije maziva na pres konferenciji Ове године НИС планира повећање српског тржишног учешћа у бизнису са мазивима на 25 одсто. Захваљујући ширењу дистрибутивне мреже на територији балканског региона – у Бугарској, Босни и Херцеговини и Румунији, повећан је и план продаје за 16 одсто у односу на 2013. годину Најпознатији НИС-ов уљни бренд NISOTEC је развио нову палету еколошких мазива „ECO-FRIENDLY“ у циљу очувања животне средине. Први производ из ове еколошке палете, који ће се ускоро појавити на тржишту је NISOTEC Biotesterol, биоразградиви производ намењен шумарству и пољопривреди, док се на тржишту већ продаје NISOTEC AdBlue за еуро 4 и еуро 5 моторе који смањује штетне азотне оксиде у издувним гасовима. Такође, НИС је на сајму представио нови визуелни идентитет NISOTEC-а који се уклапа у триколорне боје НИС-а, док плава боја амбалаже представља синергију са брендом GAZPROM. На овај начин, промовише се већа припадност NISOTEC-а водећој нафтној компанији која гарантује висок квалитет и поузданост производа, као и праћење савремених трендова у дизајну. У оквиру НИС-овог наступа на Сајму аутомобила, компанија је организовала конкурс под називом «Ја и мој ауто волимо NISOTEC уља“ који је представио Душан Борковић, најпознатији српски аутомобилиста и члан НИС Петрол рејсинг тима. Додатна информација о NISOTEC такмичењу: Од 14. марта до 14. априла 2014. године, НИС организује наградни конкурс под називом „ЈА И МОЈ АУТО ВОЛИМО NISOTEC УЉА“. Победници освајају одлазак на светски ауто шампионат у Мађарској. Право учешћа имају купци NISOTEC производа који направе фотографију и поставе је на сајт: www.nisotec.rs. Layar апликација налази се на флајерима који се деле на Сајму аутомобила и бензинским станицама НИС-а. Скенирањем кода на флајеру, ЛАYАР апликацијом се директно иде на сајт NISOTEC-a где се налазе детаљне информације о учешћу у наградном конкурсу. Стручни жири ће изабрати најзанимљивије и најоригиналније фотографије, а аутори три најбоља рада биће у прилици да бодре Душана Борковића на трци у Мађарској, на Хунгароринг, у мају ове године.