//= bu('dist/style.css') ?>
Као компанија која се у свим сегментима пословања ослања на примену савремених технолошких решења, а младе таленте види као нову енергију за даљи развој компаније, НИС је ове године подржао конференцију DIGIHACK која обједињује технолошке стручњаке, компаније у самом врху IT индустрије, као и креативце који су будући носиоци промена. Конференција се одржава у МТС дворани у Београду, 22. септембра, у организацији FD Organization чији је циљ упознавање младих људи са свим могућностима које пружа дигитална индустрија. DIGIHACK ове године окупља више од 250 делегата и више од 10 компанија. У оквиру саме манифестације биће одржан и Сајам компанија, а међу излагачима је и компанија НИС. Присутне су поздравили и представници Владе Републике Србије.
У уводном делу присутнима се обратио Душан Ашанин, руководилац Сектора за развој и имплементацију IT пословних апликација у компанији НИС:
„У компанији НИС много радимо на сарадњи са младима и имамо пуно програма који су посвећени студентима и младима. Један од тих програма је, на пример, „NIS Calling“ који је посвећен младима који желе да обаве праксу у НИС-у. Имамо и програм „NIS Energy“ који је посвећен дипломцима, a ту је и програм „Енергија знања“ који стипендира студенте и на крају омогућава да они буду запослени у НИС-у. Један од програма на који сам лично изузетно поносан је и „NIS Calling Robotization“ кроз који ангажујемо младе студенте на роботизацији пословних процеса. Иако вам делује да је НИС једна од традиционалних компанија, у НИС-у се јако много ради на новим технологијама. Само ћу рећи да преко 600 апликација тренутно ради у НИС-у како би ви дошли на пумпу и сипали гориво, док више од 100 људи у НИС-у, у Сектору IT, ради на одржавању тих апликација на свакодневном нивоу“, истакао је Ашанин.
У оквиру конференције ове године биће организован и хакатон у решевању софтверских проблема кроз интерактивне радионице и сарадњу са менторима, а тимови ће имати задатак да за 24 часа реализују софтверско решење за унапређење једне мобилне апликације НИС-а. Своја решења чланови тима презентоваће стручном жирију, док победнике очекују вредне награде.
Посебан фокус НИС ставља на унапређење комуникације са потрошачима и побољшање корисничког искуства. Између осталог, НИС је у последњих неколико година интензивно радио на увођењу дигиталних алата у сектору малопродаје. Неки од пројеката који су успешно реализовани у потрошачком сегменту су Drive.Go мобилна апликација која омогућава плаћање горива на самом точионом месту, без одласка на касу. Истовремено, водећи се иновативним приступом у пословању, НИС је током претходних година увео и додатне дигиталне функционалности у оквиру свог програма лојалности „Са нама на путу“.