Архива вести

Како сачувати таленте у земљи

December 12, 2000

Друштвено одговорно пословати значи пома¬гати младима, а управо је то мото којим се води компанија НИС. чија је једна од акција одржана у “Мокрин Хоусе" у селу Мокрин надомак Кикинде, у сарадњи са Дизајн инкубатором Нова Искра. НИС Креативни камп окупио је дванаест талентованих дизајнера под слоганом „12 иновација за одрживу будућност", пруживши им шансу да развијају нове концепте из домена енер¬гетске ефикасности и одрживог развоја, експериментишући под водством водећих креативних директора из поља дизајна и тех¬нолошких иновација. „Кућа идеја у Мокрину представља својеврстан катализатор креативности за 12 младих професионалаца. Тродневни камп само је први корак да кроз истраживање креативне мреже у Србији ангажујемо младе таленте и заједно пронађемо нова решења за ефикаснији и одрживији развој“, истакла је Светлана Вичерова, директоррка Функције за односе са јавношћу и комуникације у НИС-у, додајући да је концепт креативног кампа кампа сам по себи иновативан, јер је замишљем као креативна студија за истраживање иновација у бизнису.