//= bu('dist/style.css') ?>
Посетиоци су могли детаљније да се упознају са погодностима у оквиру новог програма лојалности, o чему је говорио Предраг Јовановић, бренд менаџер за GAZPROM у НИС-у. Посетиоци су могли детаљније да се упознају са погодностима којe компанија НИС нуди потрошачима у оквиру овог програма, o чему је говорио Предраг Јовановић, бренд менаџер за GAZPROM у НИС-у. "Са нама на путу" пружа потрошачима могућност да сакупљају бонус поене при свакој куповини горива, робе и услуга на НИС Петрол и GAZPROM бензинским станицама, а сакупљени бонус поени могу да се користе за умањење рачуна на НИС-овим малопродајним објектима. Kорисници картице лојалности "Са нама на путу" могу да остваре уштеду и до 3,5% од вредности рачуна. Кроз овај програм лојалности, компанија НИС наставља да одржава дугорочан и стабилан партнерски однос са потрошачима. "Као компанија којој су потрошачи на првом месту, НИС континуирано ради на унапређењу своје понуде, а развој малопродајне мреже остаје један од приоритетних праваца пословања компаније. То потврђујемо и новим програмом лојалности 'Са нама на путу' за који верујемо да ће постати поуздан партнер нашим потрошачима на сваком километру", рекао је тим поводом Алексеј Черњиков, директор Блока Промет у НИС-у. Поступак издавања "Са нама на путу" картице лојалности је једноставан, а више информација о механизму издавања картице, о самом програму и уштедама које омогућава, доступно је на сајту www.sanamanaputu.rs или бесплатним позивом на телефон НИС-овог кол центра 08 0000 8888.