//= bu('dist/style.css') ?>
Награду је у име компаније НИС примила Сања Лубардић, директор Функције за односе са јавношћу и комуникације Ово је други пут да је НИС носилац титуле корпоративни супербренд у овој категорији, чиме је компанија још једном потврдила своју снагу и препознатљивост. Признање је у име компаније примила Сања Лубардић, директор Функције за односе са јавношћу и комуникације. НИС се нашао и у публикацији Corporate Superbrands Srbija 2015/2016 у којој се промовишу најјачи корпоративни брендови у Србији. Награда у категорији „Енергија“ одражава област пословања НИС-а и симболизује трансформацију из нафтно-гасне компаније у регионални eнергетски холдинг који наставља да шири области свог пословања. Истовремено, ово признање исказује и стратешку опредељеност НИС-а да послује у складу са принципима одрживог развоја. Подржавајући младе таленте, науку, образовање, културу, развој локалне заједнице, као и хуманитарне пројекте, НИС обезбеђује „Енергију за покрет на боље“. Посебно је важно што су НИС као водећи бренд у категорији „Енергија“ препознали и чланови Стручног савета и 1.000 грађана Србије који су се о томе изјаснили кроз истраживање јавног мњења. Ова награда је велики подстрек компанији у остварењу стратешких циљева да постане водећи регионални енергетски холдинг и настави са улагањима у заједницу, посебно у младе, о чему сведочи и сам слоган НИС-а „Будућност на делу“. У овогодишњој конкуренцији за награде било је око 2.000 компанија, организација и институција које послују у Србији, распоређених у 34 категорије према областима пословања. Супербренд је лиценцни програм покренут 1994. године у Великој Британији и водећа је светска платформа за промоцију брендова, присутна у више од 80 земаља. У Србији се организује по трећи пут, а циљ програма је промоција најуспешнијих компанија, организација и институција у Србији.