//= bu('dist/style.css') ?>
Дневне новине „24 сата” Нафтна индустрија Србије завршила је израду обновљене концепције бензинских станица НИС Петрола у оквиру пројекта модернизације малопродајне мреже. Циљ обнављања традиционалог бренда бензинских станица, условљен бизнис стратегијом компаније, јесте јачање позиција на домаћем малопродајном тржишту моторног горива преко развоја сопствене, разгранате мреже бензинских станица, оријентисане на средњу класу, са гарантованим квалитетом горива и сервисних услуга, наводе у компанији. Нови визуелни идентитет задржава одлике старог и препознатљивог бренда НИС Петрола, али је модернизован и обогаћен увођењем плаве боје у испису назива. У оквиру програма модернизације мреже бензинских пумпи до 2014. године биће ребрендиран, реконструисан и изграђен већи део мреже бензинских станица НИС-а - око 250 објеката. У компанији наводе да ће у развој малопродајне мреже НИС Петрола бити уложено више од 13 милијарди динара.