//= bu('dist/style.css') ?>
У Пословном центру НИС-а у Новом Саду данас је одржана прва НИС-ова олимпијада из руског језика за ученике основних и средњих школа из Републике Србије, Црне Горе и Републике Српске. Компанија НИС је подржала идеју Руског центра Гимназије „Ј. Ј. Змај“ у Новом Саду да се организује такмичење које ће допринети популаризацији руског језика у школама у Србији и региону. Организовање олимпијаде из руског језика подржало је Министарство просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије, као и Славистичко друштво. У овогодишњој олимпијади из руског језика учествовало је 490 ученика из 78 школа из Србије, Црне Горе и Републике Српске. Они су се такмичили у четири категорије, подељени по узрасту и нивоу познавања језика. Такмичење се одвијало у два круга: први круг је одржан у свакој школи појединачно, а ђаци су решавали тест који су добили од организатора. У финале НИС-ове олимпијаде, односно у други, завршни круг такмичења пласирао се по један, најбољи ученик из сваке школе, али под условом да је достигао „олимпијску норму“ која је ове године била 40 поена. Тако је добијено 80 финалиста који су своје знање показали на данашњем такмичењу у седишту компаније НИС. НИС је претходно био домаћин такмичења из математике и физике, која је подржао у склопу свог програма „Олимпијада знања“. Учесници све три олимпијаде имаће прилику да учествују у НИС-овом кампусу у Бечићима у августу ове године и да стекну знања од најеминентнијих предавача из Србије и Русије. Подршка овом такмичењу је само један део пројекта НИС-а под називом „Енергија знања“, који обухвата различите видове сарадње са универзитетима и другим научним институцијама. Кроз пројекат „Енергија знања“, компанија жели да подржи најбоље и најталентованије младе људе како би их у будућности запошљавала у Србији и региону, али и широм Европе. НИС је у 2012. години за овај програм обезбедио више од 35 милиона динара, од чега највише за истраживачку станицу „Петница“, универзитете у Београду и Новом Саду, као и пројекте „НИС шанса“ и програм стручне праксе.