Архива вести

NISOTEC – лидер на тржишту мазива по квалитету производа

December 12, 2000

Дмитриј Вуколов, директор Дирекције мазива у компанији НИС, представио је присутнима бренд NISOTEC, лидерa на домаћем тржишту мазива и једног од десет најпродаванијих брендова на Балкану Захваљујући константном унапређењу производње, палети од преко 170 врста производа и 500 различитих артикала, као и квалитетом уља који потврђује више од 30 одобрења најпознатијих произвођача моторних возила, бренд NISOTEC је постао лидер на домаћем тржишту мазива и један од десет најпродаванијих брендова на Балкану. Највиши квалитет производа компаније НИС потврђен је и на овогодишњем 85. Међународном пољопривредном сајму у Новом Саду, на коме је компанија освојила велики шампионски пехар за врхунски квалитет моторних, хидрауличних и трансмисионих уља, као и осам великих златних медаља и шест златних медаља за квалитет производа из NISOTEC палете. Највиши квалитет производа компаније НИС потврђен је и на овогодишњем 85. Међународном пољопривредном сајму у Новом Саду, на коме је компанија освојила велики шампионски пехар за врхунски квалитет NISOTEC производа „NISOTEC бренд је до сада освојио скоро 40 медаља за квалитет, што уз одобрења водећих светских произвођача возила представља гаранцију квалитета и препознатиљивости нашег бренда на домаћем и тржишту региона. Наш циљ је да константним технолошким унапређењима и применом нових решења јачамо лидерску позицију на домаћем тржишту и обезбедимо бољу позицију бренда у земљама региона“, истакао је Дмитриј Вуколов, директор Дирекције мазива у компанији НИС. Као одговорна компанија, НИС усклађује своју производњу мазива и са савременим еколошким стандардима. У том циљу завршена је друга фаза модернизације лабораторије мазива, развијена нова палета „ECO FRIENDLY“ еколошки прихватљивих мазива у циљу очувања животне средине. На тржишту се, такође, продаје NISOTEC AdBlue за Еуро 4 и Еуро 5 моторе који смањује садржај азотних оксида у издувним гасовима. НИС на тржишту, поред бренда NISOTEC нуди и широку палету интернационалног бренда G-Energy, који обухвата асортиман синтетичких и полусинтетичких уља за моторе европских, јапанских и америчких произвођача путничких аутомобила последње генерације. Синергијом ова два бренда, НИС покрива све сегменте тржишта мазива у Србији и региону.