Nielsen Norman група сврстала интерни портал НИС-а у “best cases”

Nielsen Norman група сврстала је интерни портал компаније НИС у глобалне најбоље праксе када је реч о извештавању у вези са пандемијом COVID-19.

18.05.2020

У опширном извештају који је Nielsen Norman група објавила на свом сајту https://www.nngroup.com/articles/covid19-intranet-content/ под називом „COVID-19 на Вашем интранет порталу“, између осталог се наводи да је тим компаније задужен за информисање на интерном порталу НИС-а одмах по избијању епидемије креирао специјалну секцију COVID-19 намењењу садржају о пословању компаније и важним темама из земље, са релевантном информацијом за запослене. Такође, истиче се да је дигитални интерни канал компаније у поменутом периоду промовисао различите моделе комуникационе кампање,  између осталог видео обраћање генералног директора, нови компанијски подкаст, интервјуе са експертима из различитих области, репортаже о запосленима који раде на терену као и занимљиве савете када је реч о породичним активностима у кућним условима.

Студија Nielsen Norman групе представља својеврсно признање за НИС и тим задужен за интерне комуникације у овој компанији, узимајући у обзир да је реч о једнима од пионира и глобалним лидерима када је искуство web-корисника у питању.